اخبار رمز ارز

وقتی که بازار صعودی فعلی بیت کوین و سایر آلت کوین ها به پایان می رسد

جیسون پیتزینو ، تحلیلگر دارایی های دیجیتال از زمانی که فکر می کند چرخه صعودی فعلی بیت کوین و بقیه ارزهای دیجیتال به پایان می رسد ، صحبت می کند.

پیتزینو به 217000 مشترک خود در کانال یوتیوب می گوید که دامیننس (تسلط) بیت کوین و احساسات بازار ، عوامل مهمی در پیش بینی زمان پایان مرحله صعودی هستند. دامیننس (تسلط) بیت کوین دنبال کننده ارزش بازار بیت کوین به ارزش بازار سایر ارزهای دیجیتال است.

به گفته تحلیلگر رمزنگاری ، بر اساس سوابق گذشته بیت کوین ، پول در حین بازار صعودی به بیت کوین سرازیر می شود و در نتیجه سهم بازار بیت کوین در بازار ارزهای رمزنگاری شده افزایش می یابد.

پیتزینو همچنین می گوید در حال حاضر بیت کوین در یکی از مراحل پایانی افزایش سهم بازار قرار دارد و سپس برای آخرین بار در این دوره بازار صعودی آلت کوین ها افزایش می یابند .

بنابراین چه چیزی را می توانیم از این موضوع حذف کنیم تا بدانیم بازار صعودی بیت کوین و ارزهای دیجیتال چه زمانی به پایان می رسد؟ خوب ، اصلی ترین چیزی که ما در اینجا به آن توجه می کنیم این است که این نقاط عطف را بدست آوریم: زمانی که بازار شروع به کند شدن می کند و سپس بازار برعکس می شود.

این زمانی است که پول در حال بازگشت به بیت کوین است و سپس برای مدت زمان کوتاهی پول دوباره به آلت کوین ها باز می گردد زیرا مردم فکر می کنند “خوب ، شاید زمان بازی دوباره آلت کوین ها فرا رسیده است.” و ما در حال حاضر به نوعی به آن دست یافته ایم بنابراین ما می توانیم ببینیم پول به بیت کوین سرازیر می شود ، اما هنوز برخی از کوین های قدیمی در این مدت ظاهر می شوند.

همچنین بخوانید:   50 هزار دلار جعلی ؟  حجم معاملات بیت کوین با قیمت گذاری افزایش نمی یابد

پیتزینو می گوید وقتی اخبار خوب به سختی می تواند قیمت ها را بالا برد ، نشان دهنده این است  که بازار نزولی شده است.

“در حال حاضر ، این چیزی است که بیت کوین در حال گذر از آن بوده است زیرا بسیاری از اخبار بد واقعاً روی آن تأثیر منفی نمی گذارد. ما همچنان مبالغ پایینی که می بینیم که بالا هستند و بازار همچنان صعودی است و از طرف دیگر ، خبرهای خوب هنوز بازار را به سمت بالا سوق می دهند.”

هنگامی که وارد بازار خرسی شویم ، برعکس خواهد بود. خبرهای خوب فقط بازار را کمی بالا نگه می دارد. در واقع آن را بیش از حد افزایش نمی دهد و اخبار بد همچنان بازار را با قدرت بیشتری پایین می آورد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا