اخبار رمز ارز

همزمان با تلاش شیبا اینو برای افزایش قیمت ، 260 میلیارد SHIB توسط نهنگ های ناشناس مبادله شد

طبق داده های ارائه شده توسط سایت etherscan ، اخیراً در چند جا به جایی عظیم SHIB توسط نهنگ های ناشناس صورت گرفته است که در هر کدام بیش از 80 میلیارد کوین ، مبادله  شده است.

امسال نهنگ های ارز های رمزنگاری شده به طور فزاینده ای به شیبا اینو ارز مبتنی بر اتریوم  که آن را به عنوان قاتل  دوج کوین می شناسند جذب شده اند.

کارشناسان معتقدند ، زمانی که یک نهنگ ابتدا 6 تریلیون کوین خریداری کرد و سپس 276 میلیارد هم به آن اضافه کرد ، موجب تحریک بازار و در نتیجه افزایش قیمت SHIB بیش از 300 درصد در طول یک هفته شد.

این هفته ، SHIB توسط قدیمی ترین صرافی رمزنگاری هند ZebPay لیست شده است و اعلام شد بزرگترین پلتفرم رمزنگاری ترکیه BtcTurk نیز از شیبا اینو پشتیبانی می کند.

اکنون انجمن معتقد است که اپلیکیشن ترید جدید به نام رابین هود نیز باعث افزایش لیست شدن آن می شود. همچنین  برخی نیز معتقدند که خریدهای بزرگ کوین توسط کیف پولهای ناشناس احتمال لیست شدن آن را در آینده زیاد می کند.

بر اساس داده های CoinMarketCap ، در زمان نوشتن این خبر، SHIB با 0.000026 دلار مبلغ هر کوین مبادله می شود. این میزان نسبت به بالاترین قیمت اخیر آن به ارزش 0.00003483 دلار، 25.13 درصد پایین تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا