اخبار رمز ارز

نهنگ ها 2.4 میلیون دلار DOGE و 86 میلیون دلار MATIC جا به جا کردند

حساب توییتر @DogeWhaleAlert سه تراکنش را شناسایی کرده است که مقادیر حیرت‌آوری از محبوب‌ترین ارز میم کوین، دوج را تغییر داده است. در همین حال، نهنگ ها بیش از 33 میلیون Polygon (MATIC) جابجا کرده اند.

نهنگ ها حدود 10 میلیون دوج کوین جابه جا می کنند

کیف پول های ناشناس 5,068,594، 4,222,364 و 4,361,456 دوج را انتقال داده اند. این مبالغ در کریپتو مجموعا 2.389 میلیون دلار فیات است. عجیب است که هزینه کمیسیون برای هر یک از این نقل و انتقالات از 2 دلار بیشتر نمی شود.

ایلان ماسک دوج را ستایش می کند و بیت کوین را محکوم می کند

کارمزد تراکنش‌های دوج بسیار کمتر از هزینه‌های پرداختی در بلاک چین بیت‌کوین و همچنین سریع‌تر از آن است. اینها یکی از عوامل اصلی هستند که نشان می دهد چرا ایلان ماسک از دوج به عنوان ارزی برای پرداخت به بیت کوین استفاده می کند. او معتقد است که بیت کوین فقط یک ذخیره دیجیتال ارزش است.

اخیراً او در مصاحبه ای اظهار داشت که دوج کوین اساساً بهتر از هر کوین دیگری است که دیده است. علاوه بر این، او ادعا کرده است که برای سال 2021 و 10 سال آینده، بیت کویم “به طرز طنزآمیزی کند” است.

ماسک برای حمایت از اعتماد خود به این میم کوین، در ماه دسامبر اعلام کرد که تسلا به عنوان یک آزمایش، فروش کالا باپذیرش دوج کوین را آغاز خواهد کرد.

توسعه دهندگان دوج اولین برنامه آن را اعلام کردند

در اوایل این ماه، U.Today گزارش داد که توسعه دهندگان دوج کوین  از برنامه مسیری که پروژه قرار است در چند سال آینده طی کند، رونمایی کرده اند.

این برنامه در نظر دارد پذیرش و کاربرد کوین را افزایش دهد. این شامل ایجاد هشت پروژه جدید مرتبط با دوج کوین است. از جمله آنها می توان به طراحی مجدد وب سایت Dogecoin.com و همچنین Libdogecoin و GigaWallet اشاره کرد. GigaWallet  به کاربران اجازه می دهد تا پرداخت های Doge را از طریق یک راه حل API به پروژه های خود اضافه کنند.

86 میلیون دلار MATIC در حال حرکت

ارائه دهنده داده های ردیابی رمزارز Whale Alert دو انتقال عمده MATIC را بین کیف پول های رمزنگاری ناشناخته مشاهده کرده است.

هر انتقال کمی بیش از 42 میلیون و 43 میلیون دلار بود: 16,487,354 و 16,487,355 MATIC

Polygon (MATIC) در حال حاضر با 2.60 دلار معامله می شود که افزایش 4 درصدی را نشان می دهد.

همانطور که اخیرا توسط U.Today گزارش شده است، MATIC موقعیت خود را به عنوان پرمعامله ترین توکن توسط 1000 نهنگ برتر اتر به UNI از دست داده است. در حال حاضر، توکن بومی Polygon جایگاه دهم را در میان دارایی‌های 1000 نهنگ برتر اتریوم دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا