اخبار رمز ارز

نرخ هش شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود رسید

نرخ هش شبکه بیت کوین 31.69 درصد فقط در یک روز افزایش یافت (از 188.40 EH / s به 248.11 EH / s ) و مقاومت بیشتری در برابر حملات به شبکه بیت کوین تضمین کرد.

شبکه بیت کوین (BTC) تا تاریخ 12 فوریه 2022، بالاترین نرخ هش 248.11 میلیون TH/s را به ثبت رسانده است که اکوسیستم غیرمتمرکز را از طریق شبکه رو به رشدی از ماینرهای جهانی BTC ایمن می کند.

نرخ هش با قدرت محاسباتی مورد نیاز تجهیزات کامپیوتری ماینر برای تایید تراکنش مرتبط است.
افزایش اخیر در نرخ هش شبکه BTC با بازدارندگی بازیگران بد از تایید تراکنش های تقلبی، امنیت بیشتر در برابر حملات را تضمین می کند.

نرخ هش شبکه بیت کوین

همانطور که در تصویر بالا مشهود است، نرخ هش شبکه بیت کوین تنها در یک روز 31.69درصد از 188.40 EH/s به 248.11 EH/s – افزایش یافت. علاوه بر این، سطح نرخ هش شبکه بیت کوین در سال گذشته 54.33 درصد افزایش یافته است.

نرخ هش شبکه بیت کوین

پیش از این، ممنوعیت کلی استخراج و تجارت کریپتو توسط چین به نگرانی‌هایی در مورد امنیت شبکه بیت‌کوین منجر شد، زیرا این کشور آسیایی تا ژوئن 2021 به 34.25 درصد از کل نرخ هش استخراج بیت‌کوین کمک می‌کرد.

در حالی که ماینرها در نهایت به دیگر کشورهای دوستدار رمزنگاری پناه می‌برند، شبکه بیت‌کوین شاهد بهبود شدیدی بود و در نهایت از بالاترین رکوردهای قبلی پیشی گرفت.

نرخ هش شبکه بیت کوین

در حال حاضر، ماینرهای مقیم ایالات متحده از نظر نرخ هش جهانی شبکه بیت کوین، با 35.4% بیشترین سهم را دارند.

تجزیه و تحلیل های اخیر Cointelegraph در ماه ژانویه نشان دهنده این است که نرخ هش بیت کوین به رشد خود ادامه خواهد داد. علیرغم وحشت سرمایه گذاران، کارشناسان خاطر نشان کردند که شبکه بیت کوین به طور قابل تاییدی قوی تر از همیشه شده است.

مایکل لویت، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Core Scientific، به کوین تلگراف گفت که او کاملاً پیش بینی می کند که نرخ هش جهانی BTC با سرعتی تهاجمی به رشد خود ادامه دهد.
با این حال، او اشاره کرد که این رشد به حرکت رو به جلو قیمت بیت کوین و موفقیت زیرساخت های در حال ساخت بستگی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا