اخبار رمز ارز

معامله گران بیت کوین در هنگام عقب نشینی بازار به سطح قیمت 53000 دلار توجه داشته باشند

ویل کلمنته، تحلیلگر محبوب زنجیره ای می گوید که سطح پشتیبانی جدید بیت کوین  را پس از آخرین افت قیمت ناشی از کووید در بازار کریپتو شناسایی کرده است.

کلمنته به 430000 دنبال‌کننده‌اش در توییتر می‌گوید که 53000 دلار سطح قیمتی است که باید به آن توجه کرد، و دیدن بزرگترین دارایی رمزنگاری بر اساس ارزش بازار در این پشتیبانی برای او تعجب‌آور نخواهد بود، زیرا هنوز تغییرات قابل‌توجهی مشاهده نشده است.

“اخبار کووید ایده آل نیست. با این حال، برای مشاهده مقدار قابل توجهی از نقدینگی یا قرارداد باز ، فتیله پایین تر بسیار امکان پذیر است.”

با این حال، مبنای هزینه دارنده کوتاه‌مدت، یا چیزی که من آن را «باند حمایتی بازار گاوی روی زنجیره» می‌نامم، ۵۳۰۰۰ دلار است.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 54,350 دلار مبادله می شود که 8.6 درصد از بالاترین قیمت 24 ساعته خود یعنی 59,445 دلار، کاهش یافته است.

کلمنته در یک پست جدید ، می‌گوید داده‌های نسبت سود خروجی مصرف شده (SOPR) نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین هنوز آماده نیستند که توکن‌های خود را با ضرربفروشند. SOPR یک معیار روی زنجیره است که نشان می دهد دارندگان بیت کوین با سود یا زیان می فروشند.

کلمنته همچنین می گوید که در اینجا شاهد الگویی است که دارندگان قوی بیت کوین فشار فروش دارندگان کوتاه مدت را جذب می کنند.

“در حال حاضر یک واگرایی صعودی واضح بین نسبت شوک عرضه غیر نقدی و قیمت وجود دارد. شوک عرضه غیر نقدی، موجودیت های نقدی (فروش 50 درصد از بیت کوینی که دارند) و موجودیت های با نقدینگی بالا (فروش 75 درصد از کوین هایی که دارند) را با نهادهای نقد (فروش75 درصد از کوین هایی که در اختیار دارند) مقایسه می کند. و نتیجه این به این معنی است که عرضه به سمت واحدهایی با سابقه فروش کم حرکت می کند.” اگر این روند شروع به کاهش کند، من نزولی خواهم بود، اما در حال حاضر، به شیب ثابتی ادامه می دهد.”

کلمنته نتیجه می گیرد که علیرغم اصلاحات اخیر همچنان نظرش نسبت به بازار بیت کوین صعودی است، اما زمانی که ببیند معیارهای کلیدی روی زنجیره ،سیگنال های نزولی واضحی را نشان می دهند، آماده است موضع خود را تغییر می دهد.

وی می گوید : “در نتیجه، اگر ما واقعاً در یک بازار صعودی هستیم، در حال حاضر عدم تقارن بسیار به سمت بالا منحرف شده است. برای چند روز به زیر 53000 دلار بسته می‌شود، SOPR شکسته می‌شود و نمی‌توان حتی یک را از قسمت زیرین بازپس گرفت، و همچنین ما شروع به مشاهده شوک عرضه غیر نقد می کنیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا