اخبار رمز ارز

معامله گران آپشن بیت کوین بر روی مبالغ پایین تر قرارداد می بندند

معامله‌گران آپشن بیت‌کوین روی قیمت‌های پایین‌تر قرارداد می بندند، در اینجا به دلایل این که این امر، نشانه مثبتی است می پردازیم.

با نوسانات موجود در بازار ارزهای دیجیتال، معامله گران بیشتری تصمیم گرفتند تا موقعیت خود را از طریق قراردادهای آپشن هج و محافظت کنند. اما با نسبت فعلی خرید/فروش، برخی از سرمایه گذاران بی تجربه ممکن است برداشت اشتباهی در مورد وضعیت فعلی بازار کنند.

 

چگونه معامله گران از آپشن ها استفاده می کنند

قراردادهای آپشن یک دارایی با نوسان بالا هستند که ممکن است در صورت خرید با قیمت مناسب، سود قابل توجهی به معامله گران بدهند، اما معامله گران و سرمایه گذاران حرفه ای هرگز از آنها برای معامله استفاده نمی کنند. هدف اصلی آپشن ها، محافظت از موقعیت اصلی شما در بازار است.

 

جریان گیرنده

با استفاده از گزینه آپشن های فروش ، معامله گران می توانند موقعیت های لانگ خود را در بازار هج کنند. هر زمان که قیمت یک دارایی به سرعت کاهش یابد و یک اصلاح شروع شود، قیمت قرارداد آپشن آنها به طور تصاعدی افزایش می‌یابد و هرگونه ضرر ناشی از موقعیت لانگ را پوشش می‌دهد.

اگر دارایی در جهت برنامه ریزی شده حرکت کند، معامله گران به سادگی می توانند آپشن را ترک کنند و فقط کارمزد قرارداد خود را که معمولاً خیلی کمتر از اندازه موقعیت تحت پوشش است، از دست بدهند.

 

چرا ممکن است نشانه خوبی باشد

با افزایش قراردادهای باز به گزینه های فروش، ممکن است نشانه ای از افزایش حجم هج در بازار باشد. معمولاً تعداد زیاد موقعیت‌های هج نشانه‌ای از یک بازار سالم است.

بیت کوین پس از رسیدن به یک رکورد قیمت جدید و سپس بازگشت سریع به زیر 60000 دلار، مجدد در نوسانات افزایش یافته است. با توجه به افزایش نوسانات، برخی از معامله گران ترجیح دادند با استفاده از قراردادهای آپشن، از موقعیت های تحقق نیافته خود محافظت کنند و  در صورت وقوع یک سقوط ناگهانی، سود ببرند و سپس موقعیت های خود را برای قیمت پایین تر باز کنند، که به بازار یک رونق اولیه برای یک صعود جدید می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا