اخبار رمز ارز

مدیرعامل شبکه سلیسیوس قیمت بیت کوین را در سه ماه اول سال 2022 در حدود 140 هزار دلار پیش بینی می کند

الکس ماشینسکی، مدیر عامل پلتفرم وام دهی ارزهای دیجیتال Celsius Network ، معتقد است که بیت کوین ممکن است قبل از ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود یعنی حدود ۱۴۰ هزار دلار برسد.

ماشینسکی در گفتگو با  Kitco Newsخاطرنشان کرد که به دلیل تمایل سرمایه گذاران به داشتن پول نقد، قیمت ممکن است تا 160000 دلار بالا برود و باعث ایجاد فضای فروش شود .

این مدیر اجرایی پیش بینی کرد که فشار فروش باعث کاهش در سه ماهه دوم سال آینده می شود و در نتیجه منجر به اصلاح شده و ممکن است قیمت به 80000 دلار برسد.

ماشینسکی گفت : “بنابراین، در سال آینده، ما به بالای 140،000 تا 160،000 دلار خواهیم رسید. ممکن است این افزایش قیمت قبل از روز مالیات، 15 آوریل باشد، یا ممکن است در سه ماهه دوم سال آینده باشد. من فکر می کنم تعداد فروشندگان زیادی در آن سطح وجود خواهد داشت و احتمالاً یک آزمایش مجدد قیمت هم در پیش داشته باشیم. قیمت پایین به مبلغ بالاتر جدید بین 80000 تا 90000 دلار خواهد رسید.”

در زمان انتشاراین گزارش، بیت کوین با قیمت 47300 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 16 درصد کاهش داشته است.

افزایش بیت کوین به ارتقای شبکه ارتباطی ندارد

این افت تنها چند روز پس از ارتقاء Taproot رخ می دهد. شایان ذکر است، بازار انتظار داشت که پس از ارتقاء شبکه که چندین پیشرفت را در پروتکل مانند افزایش حریم خصوصی کاربر ایجاد کرد ، ارزش بیت کوین افزایش یابد.

با این حال، ماشینسکی معتقد است که افزایش ارزش بیت کوین به ارتقاء آن وابسته نیست.

همچنین بخوانید:   حجم تراکنش های Base پس از به روز رسانی Dencun سر به فلک می کشد

“من فکر نمی کنم که بیت کوین توسط نوآوری های تکنولوژی هدایت شود. بیت‌کوین به‌عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش، توسط عرضه و تقاضا، تعداد خریدار و فروشنده هدایت می‌شود، بنابراین با وضعیت اعتماد در جامعه هدایت می‌شود.”

در مورد اتریوم، مدیر اجرایی آن نشان داد که توسعه مداوم شبکه احتمالاً در چند ماه آینده ارز دیجیتال رتبه دوم را به بالای 5000 دلار خواهد رساند.

علاوه بر این، او اذعان می‌کند که اتریوم سریع‌تر در حال رشد است زیرا ارتقا اتریوم 2 دارایی‌های بیشتری را قفل می‌کند و در نتیجه، منجر به کاهش عرضه اتریوم با سرعت بیشتری نسبت به شبکه بیت‌کوین می‌شود.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا