اخبار رمز ارز

قیمت Decentraland (MANA) نتوانست شتاب صعودی را ایجاد کند!

روز چهارشنبه، خبر فروش 2.4 میلیون دلاری املاک مجازی در املاک آنلاین Decentraland منتشر شد و بزرگترین معامله زمین مجازی را به ثبت رساند. در حالی که برخی از سرمایه گذاران سنتی این خبر را تمسخر کردند، علاقه مندان به کریپتو استدلال کردند که این معاملات ارزش توکن های غیر مثلی (NFT) و متاورس را برجسته می کند.

Decentraland یک متاورس غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که کاربران را قادر می‌سازد تا به جستجو، ارتباط و مبادله NFT با زمین مجازی و سایر کالاها بپردازند.

موجی از اخبار منفی

Decentraland (MANA) نتوانسته است از بالاترین قیمت اخیر خود در 6.0 دلار لذت ببرد. علاوه بر این، در طول نشست آسیا، موجی از اخبار منفی در مورد نوع جدید ویروس کووید منتشر شد و انتظارکاهش در همه ارزهای دیجیتال می رود. سرمایه گذاران در موقعیت صفر کردن میزان ریسک گذاری قرار گرفته اند. قیمت گذاری MANA پشتیبانی اولیه را نزدیک به 4.5 دلار پیدا کرد، اما شاید به سطح 3.66 دلار کاهش یابد.

Decentraland پشت سر اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال مهم قرار دارد. سرمایه گذاران وجوه خود را برداشت کردند و باعث فروش عمده بسیاری از دارایی ها شدند.

قیمت MANA به زیر سد R1 ماهانه 5.05 دلار سقوط کردند و به سمت 4.50 دلار معامله شدند. همراه با سطح اصلاحی فیبوناچی 38.7% در 4.60 دلار، این سطح در ارائه پشتیبانی ناکام مانده است.

همچنین بخوانید:   SHIB، MANA، DOGE در GameStop از طریق Flexa پذیرفته می شوند

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا