اخبار رمز ارز

قیمت Chainlink با وجود احساسات نامشخص بازار افزایش می‌یابد

بر اساس داده های سایت تحلیلگر بازار Santiment، توکن LINK با وجود احساسات منفی بازار نسبت آن از ماه اکتبر، در دو هفته گذشته شاهد اقدامات مثبتی بوده است.

کریپتوکارنسی شماره 18 بر اساس ارزش بازار در لحظه نوشتن این مقاله با 23.37 دلار معامله می شود که کمی بالاتر از آستانه بحرانی 23 دلار است و تقریباً 26 درصد نسبت به پایین ترین سطح دوازده روز پیش آن، افزایش یافته است.

چرا LINK ممکن است افزایش یابد؟

سه دلیل احتمالی برای افزایش اخیر ممکن است این باشد که اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، اوایل این ماه به Chainlink به عنوان مشاور استراتژیک جدید شرکت پیوست. همچنین در اوایل این ماه اعلام شد، Chainlink و بلاک چین اینترنت اشیاء IoTeX برای “پیشبرد اتصال دنیای واقعی و قادر ساختن سازندگان برای ایجاد ایده های خود و مقابله با مشکلات پیچیده ای که قبلاً حل آنها غیرممکن بود” با هم همکاری کردند.

در نهایت، راه حل استکینگ لیکوئید مبتنی بر اتریوم، Lido،  ادغام با Chainlink Price Feeds را اعلام کرد. Lido کاربران خود را قادر می‌سازد تا اتر را در زنجیره اثبات سهام اتریوم 2.0 بدون نیاز به شرط‌بندی تمام 32 اتر که توسط پروتکل درخواست می‌شود، به اشتراک بگذارند.

LINK در 10 می امسال به بالاترین قیمت خود در 52.70 دلار رسید و از آن زمان تا کنون 55.7 درصد به سمت پایین رفته است.

همچنین بخوانید:   ثبت نام برای فروش توکن Stader در CoinList آغاز می شود

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا