اخبار رمز ارز

قیمت کاردانو نزدیک به 1 دلار و به‌روزرسانی‌ اکوسیستم آن

شرکت مادر کاردانو، IOHK، پیشرفت های انجام شده در اکوسیستم کاردانو در 10 روز گذشته را بازگو می کند. قیمت کاردانو پس از کاهش از بالاترین سطح 1.64 دلاری که در 18 ژانویه به دست آورد، اکنون در نزدیک به 1 دلار شناور است.

Input Output در توییتر خود نوشت :

“اکوسیستم DApp  به رشد خود ادامه می دهد. جامعه توسعه دهندگان ما در حال ساخت، آزمایش و اجرای پروژه های بیشتر و بیشتری هستند.”

IOHK در یک سری توییت، اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به پروژه‌های ساخت کاردانو را به‌روزرسانی کرد. به‌روزرسانی مربوط به Atomic swap ، ADAX Pro، MinSwap DEX، Muesliswap، کیف پول Flint و موارد دیگری است که در هفته قبل به نقاط عطف قابل توجهی رسیدند. معرفی یک موتور بازی NFT مبتنی بر کاردانو نیز یکی از نکات برجسته هفته قبل بود.

صرافی غیرمتمرکز SundaeSwap  کاردانو همچنین اولین هفته فعالیت خود را آغاز کرد که در آن 71.69 میلیون دلار TVL (ارزش کل قفل شده) و بیش از 300 استخر معاملاتی فعال در صرافی، ثبت شد.

نهنگ ها به جمع آوری می پردازند

طبق گزارش CoinMarketCap، کاردانو، دارایی اصلی کاردانو، در 24 ساعت گذشته بیش از 3.16 درصد کاهش داشته است. در زمان انتشار این خبر، کاردانو در حال تغییر با قیمت 1.02 دلار بود که 66.96 درصد نسبت به بالاترین رکورد خود یعنی 3.10 دلار در سپتامبر 2021 ، کاهش داشت. به همین ترتیب، به نظر می‌رسد که کاردانو زیان های بیت‌کوین را در عدم قطعیت بازار ادامه داده است. بیت کوین با قیمت‌های کنونی 45.89% از بالاترین سطح تاریخی 69000 دلاری اش، کاهش یافته است.

با وجود آرامش درفعالیت قیمت، به نظر می رسد نهنگ های کاردانو در حال انباشتن در قیمت پایین هستند.طبق گزارشU.Today ، نهنگ های کاردانو از زمان شروع کاهش شدید قیمت در بازار در 17 ژانویه، به طور فعال در حال انباشتن بوده اند. دارندگان بزرگ یا نهنگ ها از دوره های شیب یا ادغام کلان برای جمع آوری توکن های مورد علاقه خود استفاده می کنند.

داده‌های زنجیره‌ای از Santiment نشان می‌دهد که آدرس‌های بزرگ که بین 10000 تا 1 میلیون کاردانو دارند، پوزیشن های خود را 113% افزایش داده‌اند یا با انباشت 53.6 میلیون دلار توکن، دارایی‌های خود را بیش از دو برابر کرده‌اند.

با توجه به داده های تحلیل IntoTheBlock، با افزایش کاربران فعال، کاردانو افزایش مثبتی در سیگنال های رشد خالص شبکه دارد.

جهت خواندن خبر اصلی اینجارا کلیک نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا