اخبار رمز ارز

قیمت پولکادات به بالارفتن ادامه می دهد و مقاومت در 28.5 دلار است

تحلیل قیمت پولکادوت امروز نزولی است زیرا انتظار داریم پس از تثبیت از دیروز، مقاومت 28.5 دلاری معکوس شود. احتمالاً DOT/USD مجدداً کاهش می‌یابد و به دنبال تنظیم پایین‌تر بعدی است.

تحلیل قیمت پولکادوت: DOT قیمت پولکادات به بالارفتن ادامه می دهد ، آیا مقاومت در 28.5 دلار است؟

بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته شاهد بازدهی صعودی بوده است. بیت کوین 0.76 درصد و اتریوم 1.15 درصد رشد کردند. در همین حال، پولکادوت  3.41 درصد افزایش داشته است.

حرکت قیمت پولکادوت در 24 ساعت گذشته: پولکادات زیر 28.5 دلار تثبیت شد

DOT/USD در محدوده 26.94 تا 28.42 دلار معامله شد که نشان دهنده مقدار متوسطی از نوسانات در 24 ساعت گذشته است. حجم معاملات با کاهش 3 درصدی به 1.31 میلیارد دلار رسیده است. در همین حال، ارزش کل بازار حدود 27.6 میلیارد دلار معامله می شود و این کوین را در رتبه دهم در مجموع قرار می دهد.

نمودار 4 ساعته DOT/USD

در نمودار 4 ساعته، می‌توانیم ببینیم که قیمت پولکادوت برای معکوس شدن آماده می‌شود، زیرا نمی‌تواند بیشتر صعود کند.

قیمت پولکادوت پس از کاهش 25 درصدی قبلی، در این هفته شاهد بهبودی قوی تری بود. پس از آخرین جهش کاهشی در 10 ژانویه، یک نوسان پایین جدید در 22.5 دلار تعیین شد و به دنبال آن واکنش بالاتری داشت.

DOT/USD به سرعت بالاتر از اوج های قبلی قرار گرفت و در ابتدا به مرز 27.5 دلار رسید. در روزهای بعد، روند صعودی بیشتر به آرامی با پایین‌ترین سطح‌های بالاتر به طور مداوم مورد آزمایش قرار گرفت تا اینکه روز گذشته به مقاومت 28.5 دلار رسید.

از آن زمان، قیمت پولکادوت زیر مقاومت 28.5 دلار تثبیت شد زیرا گاوها در نهایت خسته شدند. به احتمال زیاد، DOT/USD از این سطح روندش معکوس خواهد شد و در اوایل هفته آینده منجر به اصلاح خواهد شد. اگر پایین ترین سطح بالاتر دیگری تعیین شود، در هفته آینده باید شاهد تست صعودی بیشتری باشیم.

نتیجه گیری تجزیه و تحلیل قیمت پولکادات

تحلیل قیمت پولکادوت امروز نزولی است زیرا بازار مقاومت قوی در 28.5 دلار پیدا کرده و از دیروز در زیر آن تثبیت شده است. بنابراین، ما انتظار داریم که یک اصلاحی به دنبال داشته باشد و قبل از رسیدن به صعود بیشتر در هفته آینده، یک پایین‌ترسطح دیگر را تعیین کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا