اخبار رمز ارز

قیمت توکن Spell پس از تصویب پروپوزال AIP #1 بیست درصد افزایش یافت

قیمت توکن Spell  امروز بیش از 20 درصد افزایش یافته است و آن را به سود آورترین توکن روز در Crypto.com تبدیل کرده است. توکن Spell  ارزش بازار بیش از 2 میلیارد دلار و حجم معاملات 24 ساعته 171 میلیون دلاری در بازارهای ارزهای دیجیتال دارد.

توکن Spell  چیست؟

توکن Spell ، ارز دیجیتال بومی پلتفرم وام دهی Abracadabra.money است که خود را به عنوان یک کتاب Spell  توصیف می کند که به کاربران امکان می دهد پول اینترنتی جادویی تولید کنند.

طبق وب سایت رسمی آنها:

شما،  می‌توانید وثیقه‌هایی را در قالب دارایی‌های رمزنگاری مختلف با بهره مانند  YFI، USDT، USDC، SUSHI  و غیره تهیه کنید. با این کار، می توانید پول اینترنتی جادویی (MIM) را قرض کنید که یک استیبل کوین است که می توانید آن را با هر استیبل کوین سنتی دیگری تعویض کنید.

کاربران می توانند از طریق کیف پول مرورگری مانند MetaMask به dApp Abracarabra متصل شوند و شروع به کاوش در اکوسیستم خود کنند. یکی از ویژگی های جالب در مورد Abracadabra این واقعیت است که از چندین شبکه پشتیبانی می کند. در حال حاضر، کاربران می توانند بین اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، فانتوم، آوالانچ یا آربیتروم یکی را انتخاب کنند.

چرا قیمت توکن Spellدر حال افزایش است؟

در 23 دسامبر، بایننس اعلام کرد که توکن Spell  را فهرست خواهد کرد. این باعث شد که یک کندل صعودی قابل توجهی تشکیل شود و قیمت SPELL به 0.25 دلار برسد. از آن زمان، قیمت ، به طور پیوسته در حال کاهش بوده است تا امروز صبح که قیمت SPELL به 0.26 دلار رسید.

در اخبار اخیر، توکنSpell در 26 دسامبر اعلام کرد که اولین پروپوزال آنها، AIP شماره 1، با رنگ‌های درخشان تصویب شد. می توانید پروپوزال کامل را در انجمن های Abracadabra بخوانید.

به طور خلاصه، این پروپوزال تقسیم سود 50/50 را بین Popsical Finance و Abracadabra برای تمام استخرهای نقدینگی دارای اهرم در پلتفرم Popsicle پیشنهاد می‌کند.

Popsicle  فایننس یک پلت فرم بهینه سازی بازده چند زنجیره ای برای ارائه دهندگان نقدینگی است. تیم Popsicle اخیراً Sorbetto را منتشر کرده است، محصول جدیدی که LP های فعلی Uniswap را بهینه می کند.

این پیشنهاد با اکثریت تصویب شد و احتمالاً عامل مهمی در افزایش قیمت SPELL امروز است.

در زمان نگارش این مقاله، SPELL با قیمت 0.02611 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 20.93 درصد افزایش یافته است. ارزش بازار آن 2 میلیارد دلار با حجم معاملات 24 ساعته 174 میلیون دلار است.

می توانید SPELL را در صرافی های Coinbase ، Binance، FTX، Gemini، Bitfinex، Poloniex و غیره خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا