اخبار رمز ارز

قیمت بیت کوین در 43 هزار دلار و هشدار در مورد آلت کوین ها

بیت کوین در 11 ژانویه پس از اینکه نتوانست مقاومت خود را به بالای 42000 دلار برساند، اندکی در بازار وال استریت سقوط کرد، اما به نظر می رسد اظهارات تازه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، باعث تقویت بازارها شده است.

به گفته پاول، ایالات متحده احتمالاً برای مدتی در یک محیط کم بهره باقی خواهد ماند، اظهار نظری که به نظر می رسد به سهام و دارایی های ریسک پذیر مانند ارزهای دیجیتال مربوط است.

داده‌های Cointelegraph و TradingView نشان می‌دهند که BTC/USD آمریکا به وسط محدوده باریکی بازگشته است که اکنون چهار روز را در آن سپری کرده است.

مایکل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف به دنبال کنندگان توییتر می گوید: “بسیار ساده، بیت کوین هنوز در محدوده باریکی گیر کرده است، که در آن سطح 42.8 هزار دلاری نمی تواند شکسته شود.”

“به طور کلی، ما در حال حاضر با حمایت روبرو هستیم که برای جلوگیری از هر گونه شکست بازار باید حفظ شود.”

با وجود فشار فعلی به 43,100 دلار، روحیه معامله‌گران محتاطانه باقی می‌ماند، حتی با وجود شاخص‌های صعودی روی زنجیره و و قراردادهای باز که امید به فشار کوتاه مدت صعودی را ایجاد می‌کند.

شاخص ترس و طمع کریپتو که از پایین ترین سطح چند ماهه 100/100 به دست آمد، پس از مشاهده افزایش قیمت یک شبه، همچنان در قلمرو “ترس شدید” باقی مانده است.

پنتوشی، معامله گر همکاراستدلال کرد که آلت کوین ها قبل از از سرگیری روند نزولی خود، با جهش بالاتر، مستعد ایجاد تله گاوی هستند.

پنتوشی دیدگاه جالبی در مورد بیت کوین حفظ کرده است و حتی به لطف جو موجود، دیدگاهش در طول سال 2022 ادامه روند نزولی است.

او در توییتر هشدار داد: “بسیاری از این آلت کوین ‌ها به نظر می‌رسند که برای فریب دادن افراد، جهش کوچکی دارند. بسیاری از نواحی در حال آزمایش مجدد اند که قبلاً پس از شکل‌گیری خیزش‌های سهموی برگشته‌اند، اما مناطق بزرگی در زیر آن‌ها وجود دارد که هرگز پشتیبانی برای آنها ایجاد نشده است.”

پنتوشی سولانا (SOL) را برجسته کرد و گفت وی تنها در سطوح بسیار کاهش یافته بین 50 تا 80 دلار علاقه مند به خرید آن است.

SOL/USD در زمان نگارش این مقاله  در140 دلار معامله شد، در حالی که بزرگترین آلت کوین اتریوم  با افزایش بیت کوین، 3200 دلار را پس گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا