اخبار رمز ارز

قیمت بیت کوین به زیر 42 هزار دلار کاهش می یابد

قیمت بیت کوین به زیر 42 هزار دلار کاهش می یابد، اما تحلیلگران همچنان انتظار دارند یک حرکت ضربه ای دیگر انجام شود.

بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در 17 ژانویه شاهد حرکت قیمت‌ متلاطم بود و بیت‌کوین  امروز به 41650 دلار سقوط کرد. در سرتاسر بازار، حجم معاملات همچنان پایین است و بازارهای مالی ایالات متحده به دلیل تعطیلات بسته شدند.

مقاومت عمده در 43120 دلار

تجزیه و تحلیل فعالیت هفتگی قیمت بیت کوین توسط معامله گر کریپتو و کاربر توییتر Rekt Capital ارائه شده است که در نمودار نشان می دهد که بیت کوین در نزدیکی یک منطقه حمایت و مقاومت به خوبی تثبیت شده،  معامله می شود.

Rekt Capital گفت،

“بسته شدن هفتگی جدید بیت کوین نشان می دهد که سطح 43120 دلار به عنوان مقاومت جدید رقم می خورد. از نظر تکنیکال، بیت کوین همچنان در محدوده بالای 38000 تا 43100 دلار فعلی خود قرار دارد.

چرخه 4 ساله بیت کوین در حال طولانی تر شدن است

نگاهی به روند بلندمدت بیت کوین توسط تحلیلگر بازار و مشارکت کننده Cointelegraph، مایکل ون دی پوپ مورد بحث قرار گرفت. به گفته این تحلیلگر، این احتمال وجود دارد که چرخه معمولی 4 ساله بیت کوین ممکن است طولانی شود.

ون دی پوپ گفت،

“راستش، بسیار منطقی خواهد بود. این چرخه طولانی تر از چرخه قبلی است. چرخه های 4 ساله دیگر به دلیل تأثیرات کلان اقتصادی اتفاق نمی افتد. بنابراین، این چرخه بالاتر و طولانی‌تر از آنچه همه انتظار دارند خواهد بود.”

حداقل یک تکانه دیگر به سمت بالا

احساس طولانی شدن چرخه قیمت بیت کوین در توییتی از تحلیلگر رمزارز و کاربر مستعار توییتر “Techdev” منعکس شد، که در نموداری که منتشر کرد تجزیه و تحلیل تکانه ها و اصلاحات در بازارهای صعودی چرخه ها بر اساس روندهای آدرس جدید را ارائه می دهد.”

همچنین بخوانید:   میلیاردر ، پیتر تیل ، می گوید عبور بیت کوین از 60 هزار دلارعلامتی بسیار امیدوار کننده است

در مقایسه با امواج ضربه‌ای قبلی که توسط Techdev تشریح شد، بیت‌کوین هنوز در چرخه فعلی قبل از تنظیم مجدد و شروع چرخه بعدی، منتظر یک شکست قیمت در سایه سبز است.

Techdev گفت،

“به نظر من حداقل یک جهش صعودی دیگر قبل از شروع یک روند نزولی ناگهانی (بازار نزولی) ایجاد می شود.”

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 2.02 تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین 39.6 درصد است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا