اخبار رمز ارز

قیمت اتریوم در آستانه آزمایش مجدد مقاومت 4860 دلاری

قیمت اتریوم در آستانه آزمایش مجدد مقاومت 4860 دلاری است. آیا دسامبر رکورد قیمت جدیدی را به ارمغان خواهد آورد؟

کوین اتریوم بهبودی چشمگیری از مرحله اصلاح اخیر خود به سطح 0.382 فیب را نشان داده است. تا کنون، این کوین حدود 20 درصد افزایش یافته است و کاملاً به مقاومت در سطح رکورد قیمتی اش در 4860 دلار نزدیک شده است.

نکات تکنیکال کلیدی:

  • قیمت اتریوم از سطح اصلاحی فیبوناچی 0.382 برگشته است.
  • RSI روزانه کوین اتریوم یک واگرایی نزولی را در مورد عملکرد قیمت نشان می دهد.
  • حجم معاملات روزانه کوین اتریوم 2 میلیارد دلار است که نشان دهنده افزایش 23.46 درصدی است.

سرمایه‌گذاران اتریوم با رالی اکتبر که به بالاترین قیمت جدید تاریخ 4860 دلار رسید، لحظات فوق‌العاده‌ای را سپری کردند. با این حال، نوامبر بیشتر شبیه یک مرحله اصلاحی بود که سعی در تثبیت خرید بیش از حد داشت. برای این عقب نشینی جزئی، قیمت به سطح 0.382 فیب سقوط کرد و پس از گذشت زمان شیرین خود برای تثبیت در بالاتر از این سطح، به نظر می رسد خریداران به تجارت بازگشته اند.

طبق EMAهای مهم (20، 50، 100 و 20)، قیمت سکه بالاتر از این خطوط EMA معامله می شود که نشان دهنده یک روند صعودی کلی است. شاخص قدرت نسبی (57) احساسات صعودی را در این سکه حفظ می کند. با این حال، واگرایی نزولی در نمودار اندیکاتورها حاکی از ضعف در رالی جدید است.

در 27 نوامبر، قیمت اتریوم زمانی که از حمایت 4000 دلاری با الگوی شمع ستاره صبح روزانه جهش کرد، شروع به بهبود کرد. قیمت نسبت به این حمایت 20 درصد افزایش یافته است و برای آزمایش مجدد مقاومت 4860 دلار فاصله زیادی دارد.

همچنین بخوانید:   ETH 2900 دلار را شکست، شوق میم کوین کاربران Reddit را به خود جلب کرد

اگر قیمت یک شکست قاطع از مقاومت بالاسری ایجاد کند، معامله‌گران کریپتو می‌توانند فرصتی عالی برای ادامه داشته باشند. با این حال، واگرایی نزولی RSI را نمی توان نادیده گرفت، بنابراین باید به شدت از مدیریت ریسک پیروی کرد.

طبق سطح پیوت سابق، نزدیکترین مقاومت برای قیمت اتریوم بالاتر از 4860 دلار، 5235 دلار است و پس از آن 5574 دلار است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا