NFT

فیلم Zero contact آنتونی هاپکینز به‌صورت NFT منتشر شد

فیلم Zero Contact(بدون تماس)، فیلم جدید بازیگر کهنه کار و  برنده اسکار، آنتونی هاپکینز است که قرار است برای جلوگیری از انتشار غیر قانونی و کپی رایت به صوررت NFT (NFT چیست) به فروش رود.

آنتونی هاپکینز 83 ساله زندگی حرفه‌ای بسیار موفقی داشته و برنده دو جایزه اسکار و دو جایزه امی شده است و در فیلم‌های برجسته‌ای از جمله “سکوت بره‌ها، مرد فیلی و پدر” بازی کرده است. فیلم جدید او فیلم Zero contact (بدون تماس) نام دارد و توسط شرکت مستقل امور مالی و تولید فیلم Enderby Entertainment تولید شده است.

به گفته سازندگان، این فیلم داستان پنج شخصیت از سراسر جهان را دنبال می‌کند که «فقط با ارادتشان به غول فناوری، فینلی هارت (هاپکینز) به یکدیگر متصل‌اند.» این پنج شخصیت یک اختراع مخفی این غول فناوری را کشف می‌کنند و برای توقف آن با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ زیرا این اختراع  یا راه حلی برای مشکلات بشر است پایان زندگی روی زمین.

فیلم Zero contact در طی موج‌های ابتدایی کرونا در سال 2020 و در 17 مکان مختلف تولید شد و بیشتر به استفاده از پلتفرم زوم برای فیلم‌برداری صحنه‌ها وابسته بود. فیلمنامه آن توسط کم کنون (Cam Cannon) نوشته شده است و قرار است حدود یک ماه دیگر در پلتفرم ان اف تی Vuele پخش شود.

ریک داگدیل (Rick Dugdale)، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم گفت: «همه چیز درباره این فیلم غیرمعمول است، از نحوه فیلم‌برداری آن با استفاده از زوم تا تولید آن از راه دور و حتی پخش آن که به صورت ان اف تی صورت می پذیرد.»

توزیع فیلم Zero contact در پنج بخش NFT در Vuele انجام خواهد گرفت و «شامل خود فیلم، به‌علاوه موارد اضافی که هنوز تعیین نشده‌اند است که برای ایجاد قیمت‌های متفاوت برای هر توکن متفاوت خواهد بود.»

داگدیل خاطرنشان کرد که این شرکت تصمیم به فروش این فیلم از طریق NFT گرفته است زیرا فناوری NFT ،شرکت را قادر می‌سازد «تعداد مشخص از نسخه‌های فیلم ایجاد کند و با دزدی آثار مبارزه کند.»

NFT ها واقعا در بخش های زیادی از زندگی کاربرد دارند و همه کاره هستند. فروش موفقیت‌آمیز یازده تا از اولین فیلم Zero contact ها به صورت ان اف تی نشان داد که استودیوها چگونه می‌توانند با پیشنهادات خود خلاق باشند.

دارایی‌هایی که توسط CurrencyWorks در VUELE ایجاد شده‌اند، شامل فیلم بلندی است که خریدار می‌تواند در پلتفرم VUELE تماشا کند و همچنین محتوای بسیار مورد توجهی مانند هنر رمزنگاری و فیلم‌های پشت صحنه. NFT ها بیش از 90000 دلار درآمد برای سازنده فیلم به همراه داشت که  نشان می دهد که کلکسیون های دیجیتال یک جریان درآمد مناسب و جدید برای صنعت فیلم می تواند باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا