اخبار رمز ارز

فکر می کنید 60 هزار دلار بالاترین مبلغ است؟ فراکتال بیت کوین نشان دهنده پایین ترین مبلغ بعدی آن

بیت کوین ممکن است به بالاترین ارزش خود به مبلغ 60 هزار دلار برسد . محاسبات نشان می دهد که سطح قیمت برای خرس ها اهمیت بیشتری دارد.

اکانت محبوب توییتر، TechDev ، در توییتی در 14 اکتبر ، دوباره داده های سابق بیت کوین در بالاترین و پایین ترین مبلغ را در نموداری به نمایش گذاشته است.

سقوط 80 درصدی قیمت بیت کوین پس از 60 هزار دلار چگونه خواهد بود؟

در حالی که قرار است BTC/USD امسال به بالاترین سطح خود و به 6 رقم برسد ، توجه سرمایه گذاران در حال حاضر به میزان سقوط بیت کوین پس از صعود بعدی خود معطوف شده است.

این ایده که حرکت قیمت بیت کوین به صورت دوره ای است – با فاز نزولی تا کف قیمت به اندازه 80 درصد پایین تر از پیک قیمت  – به طور گسترده پذیرفته شده است.

اما آنچه در شرایط کنونی پذیرشش دشوار است این است که 60،000 دلار قیمت کف ، بعد از نزول 80 درصد باشد.

با استفاده از توالی های فیبوناچی ، TechDev نشان داد که بیت کوین در انتهای هر نزول در محدوده یکسانی قرار می گیرد. این پایین ترین مبلغ در سال 2014 زیر 200 دلار و در دسامبر 2018 حدود 3200 دلار بوده است.

با توجه به تغییرات دوره ای بیت کوین ، بنابراین قیمت اصلاح شده منطقی بعدی آن بین  47،000 تا 60،000 دلار در نظر گرفته شده است.

اکانت توییتر، TechDev: نوشته است : “من می دانم که هیچ کس به دید گسترده تر در طول صعود اهمیت نمی دهد. اما دو بازار نزولی بیت کوین در دوره های قبلی 1.486-1.618 لگاریتم فیبوناچی مبلغ صعود قبلش بوده است.”

همچنین بخوانید:   بنیاد اتریوم 13.3 میلیون دلار انتقال اتریوم انجام می دهد که باعث گمانه زنی های بازار شده است

شباهت زیادی به طلا دارد

حرکت های پشت بیت کوین به اتفاقاتی که پس از تایید EFT  توسط ایالات متحده ممکن است بیفتند ، مربوط می شود.

مفسران می گویند در حالی که نظرات در مورد تأثیر چنین تصمیمی متفاوت است ، تایید آن یک نقطه عطف واقعی و موثر برای بیت کوین است که غیرقابل تغییر است.

نیکو جیلچ ، سرمایه گذار و تحلیلگر اتریشی ، این هفته به پل تودور جونز ، سرمایه گذار مشهور ، در مورد هیجانات ناشی از ETF بیت کوین توضیح داد.

تودور جونز قبلاً دوره های بیت کوین را شبیه به دوره های طلا در دهه 1970 عنوان کرده بود- درست زمانی که طلا خود به یک محصول در آینده تبدیل شد و از ده سال بازار گاوی خود لذت برده بود و این در حالی بود که مبلغ آن از پیک خود50% اصلاح شده بود.

TechDev  اضافه می کند که شکاف طلا در دهه 1970 مشابه عملکرد بیت کوین از اکتبر 2020 است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا