اخبار رمز ارز

فعال شدن به‌روزرسانی جدید اتریوم در 24 ساعت دیگر

شبکه اتریوم اکنون آماده به‌روزرسانی است . به احتمال زیاد در چهارشنبه شب شماره بلوک 13,773,000 فعال می‌شود. با افزایش نوسانات در بازار، شبکه ممکن است زودتر از حد انتظار به‌روزرسانی را دریافت کند.

 

آنچه به روز رسانی جدید به همراه دارد

در حالی که به‌روزرسانی‌های قبلی اتریوم برای تغییر، افزودن یا حذف مکانیسم‌های مختلف در شبکه طراحی شده بودند، به‌روزرسانی شبکه Arrow Glacier در مورد مساله ایست که بلاک چین در به‌روزرسانی‌های بزرگ قبلی دائماً آن را دریافت کرده است.

این ارتقا برای تغییر پارامترهای (Difficulty Bomb) بمب دشواری در شبکه و چند ماه عقب راندن آن طراحی شده است. هیچ تغییر دیگری در به روز رسانی آینده معرفی نشده است.

(Difficulty Bomb) بمب دشواری بر شبکه‌های اثبات کار تأثیر می‌گذارد که فقط در شبکه اصلی اتریوم و شبکه آزمایشی Ropsten وجود دارند. شبکه اتریوم در حال انتقال از شبکه اثبات کار به اثبات سهام  بوده است، به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا (Difficulty Bomb) بمب دشواری را فقط در شبکه اصلی به تعویق بیاندازد و سعی شود تا قبل از شروع “عصر یخبندان” شبکه آزمایشی Ropsten را به طور کامل به اثبات سهام  تغییر دهد.

 

عصر یخبندان چیست؟

(Difficulty Bomb) بمب دشواری خودش توضیح می‌دهد: عصر یخبندان یک مکانیسم ویژه است که روی بلاک چین اتریوم اضافه شده است، که برای افزایش قابل توجه سطح دشواری شبکه طراحی شده است که باعث می‌شود استخراج‌کنندگان از باز کردن بلاک‌های جدید خودداری کنند.

نام جایگزین این مکانیسم، «عصر یخبندان»، از آنجایی فرمول‌بندی شد که بلاک چین پس از خاموش شدن کد، به دلیل افزایش سختی استخراج، کار خود را متوقف می‌کند. ماینرها به دلیل ناتوانی در رمزگشایی بلوک های جدید، قادر به انتشار کوین های جدید در شبکه نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا