اخبار رمز ارز

شیبا اینو درمسیر لیست شدن درصرافی کراکن

بر اساس اعلامیه ای که شیبا اینو در توییتر منتشر کرده است، صرافی کراکن مستقر در سانفرانسیسکو قرار است در روز سه شنبه شیبا اینو را در لیست خود قرار دهد.

کراکن به روشی غیرمتعارف به فهرست نزدیک شد. برایان هافمن، رهبر محصولات  Kraken، به جای اعلام رسمی، طرفداران شیبا اینو را به چالش کشید تا پست را حداقل 2000 بار لایک کنند.

این یک روش قابل به راحتی  برای یکی از سریع ترین جوامع در حال رشد ارزهای دیجیتال بود.

در زمان انتشاراین مطلب، این توییت بیش از 17600 لایک جمع آوری کرده است، به این معنی که داغ ترین ارز دیجیتال اکنون قرار است از روز سه شنبه در پلتفرم معاملاتی کراکن ظاهر شود.

شیبا اینو در اواسط سپتامبر در Coinbase در دسترس قرار گرفت. افزودن این میم کوین به بزرگترین صرافی ایالات متحده به عنوان نتیجه افزایش عظیم ماه اکتبر این ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود.

«قاتل دوج کوین» نیز در دیگر پلتفرم‌های معاملاتی مورد توجه قرار گرفته است. اوایل امروز، بایننس یک جفت معاملاتی را معرفی کرد که به شیبا اینو اجازه می دهد در برابر رقیب اصلی خود معامله شود. در 2 نوامبر این جفت ارز در دسترس خواهد بود.

رابین هود، با این حال، علیرغم درخواست Change.org برای فهرست کردن این ارز دیجیتال با بیش از 450000 امضا، همچنان پذیرش شیبا اینو را به تاخیر انداخته است.

Shiba Inu در 24 ساعت گذشته 22 درصد رشد داشته است و به طور محکم در جایگاه نهم CoinMarketCap قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا