اخبار رمز ارز

شیبا اینو برای سومین بار به بالاترین رکورد قبلی نوسان کرد

شیبا اینو (SHIB) ظاهراً در منطقه مقاومت بالای قبلی خود پشتیبانی پیدا کرده است، اما نتوانسته هیچ نوع حرکت صعودی را آغاز کند.

SHIB از زمانی که در 28 اکتبر به بالاترین قیمت 0.00008800 دلاری رسید، کاهش یافته است. این کاهش شدید بوده و منجر به کاهش 0.00043 دلاری در 4 نوامبر شد. این کاهش بیش از 50 درصد تنها در هفت روز بود.

با این حال، سه بار به بالاتر از ناحیه پشتیبانی 0.00008800 دلاری رفته و برگشته است. این نوسانات از آنجایی که این منطقه قبلاً به عنوان مقاومت بالا عمل می کرده،  بسیار مهم است. بنابراین، این مقدار که اکنون ظاهراً به عنوان پشتیبان عمل می کند، نشانه صعودی بودن روند است.

شاخص های تکنیکال نزولی هستند.. مکدی که توسط میانگین متحرک کوتاه مدت و بلندمدت (MA) ایجاد می شود به سمت پایین حرکت می کند. این بدان معناست که MA کوتاه مدت نسبت به بلندمدت در حال کاهش است و نشانه ای است که معمولاً با شروع روندهای نزولی همراه است.

RSI که یک شاخص حرکت است، در خطر سقوط به زیر 50 قرار دارد. تلاقی های بالای 50 و زیر 50 ، معیار روندهای صعودی/نزولی در نظر گرفته می شوند. تقاطع قبلی بالای 50 (نماد سبز) در 1 اکتبر رخ داد و قبل از کل صعود به رگورد قیمت جدید رسید.

 

چشم انداز کوتاه مدت شیبا اینو

نمودار شش ساعته نشان می‌دهد که SHIB به دنبال کردن یک خط مقاومت نزولی را که از 28 اکتبر که رکورد زد دنبال می‌کند، ادامه می دهد

تا زمانی که این کار را انجام می دهد، نمی توان اصلاح را کامل تلقی کرد.

همچنین بخوانید:   سطح مقاومت 250 دلاری سولانا

اگر شکست رخ دهد، نزدیکترین مقاومت در 0.00006200 دلار می باشدو

در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر وقوع احتمالی شکست وجود ندارد.

وقتی به حرکت از ماه سپتامبر به بعد نگاه می کنیم، یک حرکت صعودی پنج موجی وجود دارد که به قیمت بالای 0.00008800 دلار منجر شد که به این معنی است که حرکت به سمت بالا کامل شده است و SHIB اکنون در حال اصلاح است.

در این امکان، SHIB تنها در موج B یک ساختار اصلاحی A-B-C قرار دارد.

بنابراین، حتی اگر شکست کوتاه‌مدت احتمالی رخ دهد، احتمالاً منجر به یک حرکت پایین‌تر و یک حرکت نزولی دیگر می‌شود.

اولین منطقه پشتیبانی قابل توجه در 0.00003000 دلار است که سطح پشتیبانی اصلاحی 0.382 فیب و ناحیه پشتیبانی افقی است.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا