اخبار رمز ارز

شیبا اینو با خرید 2.3 میلیارد دلاری نهنگ ها رکورد جدیدی را ثبت کرد

بر اساس گزارش WhaleStats، پس از افزایش 35 درصدی در بازار، نهنگ‌های شیبا اینو تصمیم گرفته‌اند با خرید بیش از 300 میلیون دلار کوین در مدت زمان نسبتاً کوتاهی از معامله‌گران خصوصی حمایت کنند.

در حال حاضر، نهنگ های شیبا اینو بیش از 2.3 میلیارد دلار توکن نگهداری می کنند. قبلاً همین مقدار توکن تقریباً 1.8 میلیارد دلار بود. فعالیت خرید قوی از آدرس‌های نهنگ‌ها چند روز پیش نمایان شد، زمانی که بازار ارزهای دیجیتال پس از اصلاح 15 درصدی شروع به بهبود کرد.

قبل از این ، آدرس نهنگ ها ، بیش از 300 میلیون دلار توکن را فروخته بودند، که یک حرکت هوشمندانه بود زیرا شیبا اینو بیش از 10٪ از ارزش خود را بلافاصله پس از آن از دست داد.

همانطور که معمولاً پس از اصلاح اتفاق می‌افتد، قدرت خرید بازار کاهش می‌یابد، که پس از آن منجر به بهبودی سریعی مانند آنچه امروز در شیبا اینو شاهد بودیم، می‌شود.

پیش از این، U.Today گزارش داده بود که میانگین موقعیت نهنگ‌های SHIB بیش از 40 درصد افزایش یافته است که ممکن است اولین سیگنال تجمع در بزرگترین آدرس‌ها باشد.

رالی فعلی در بازار شیبا اینو به آرامی در حال افزایش است. شیب در ابتدای روز با 5 درصد سود معامله می شد و فعلاً توکن با بیش از 10 درصد رشد روزانه معامله می‌شود.

علاوه بر عملکرد قوی بازار، معامله گران خرده فروشی به آرامی وارد SHIB می شوند و حجم آن به 3.6 میلیارد دلار افزایش یافته است که در مقایسه با روزهای معاملاتی قبلی که میانگین حجم معاملات جفت ارز SHIB بین 12 تا 13 تریلیون توکن بود، تقریباً 100 درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا