اخبار رمز ارز

سولانا پس از سه روز عملکرد ضعیف به نسخه 1.8.14 به روزرسانی می شود

بلاک چین سولانا پس از چند روز عملکرد ضعیف و مشکلات ازدحام به نسخه 1.8.14 به روز شد. اولین گزارش‌ها در مورد مسائل شبکه در ابتدای سال پس از اینکه کاربران متوجه مشکلات مربوط به پردازش تراکنش‌ها و ازدحام شبکه شدند، در حالی که بلاک چین زیر بار سنگینی قرار نداشت، ظاهر شد.

انتظار می رود توسعه دهندگان «قاتل اتریوم» در 8 تا 12 هفته آینده به‌روزرسانی‌های عملکردی بیشتری را منتشر کنند. اما در عین حال سرویس‌های شخص ثالث مانند پل های بین زنجیره ای Wormhole هنوز به کاربران در مورد احتمال رد شدن انتقال‌ها توسط شبکه هشدار می‌دهند.

پیش از این، منتقد مشهور سولانا و بنیانگذار WeekInEthNew ،ایوان ون نس به مشکلات متعدد شبکه سولانا اشاره کرده بود. ون نس همچنین نظرات متعددی در مورد وجود یک وب سایت “وضعیت” برای شبکه سولانا ارائه کرده است.

وب سایت های “وضعیت” اغلب در Web2 استفاده می شوند تا کاربران را از وضعیت فعلی شبکه به روز نگه دارند. در حالی که این راه حل برای شبکه‌ها و سرویس‌های متمرکز Web2 بسیار محبوب است، تنها تعداد کمی از پروژه‌های مرتبط با بلاکچین برای داشتن چنین خدماتی شناخته شده‌اند.

خرابی و ازدحام شبکه

در حال حاضر، مشکلات موجود در شبکه سولانا اولین مشکلاتی نیست که در “بلاک چین آینده” ظاهر شده است، زیرا U.today قبلاً گزارش داده بود که شبکه به دلیل حمله DDO آفلاین شده است.

پس از تایید مشکلات مربوط به پردازش تراکنش توسط توسعه دهندگان، تعدادی از کاربران واکنش بسیار منفی نشان دادند زیرا این شبکه قبلاً اعلام کرده بود که  برخلاف نزدیک ترین رقیب خود، اتریوم،آماده است تحت بار سنگین کار کند و هزینه تراکنش های پایینی را حفظ کند.

برای خواندن این خبر به زبان اصلی اینجارا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا