اخبار رمز ارز

سود نگه دارنده ها و کیف پول های نهنگ دارای MATIC

بنابر داده های سایت  تجزیه و تحلیل  IntoTheBlock، قیمت MATIC افزایش یافته و تمام نگه دارندگان آن سود کردند. طبق گزارش WhaleStats  ، یک نهنگ اتریوم که رتبه دو را درمیان هزار کیف پول اتر دارد ، یک میلیون توکن MATIC یا به ارزش 2,690,000 دلار خریداری کرده است.

بر اساس آمار WhaleStats، ماتیک در بین نهنگ‌های اتریوم بسیار موفق بوده است، زیرا در 24 ساعت گذشته در بین 10 نگه دارنده برتر و 10 توکن برتر خریداری شده قرار گرفته است. MATIC پس از افزایش نزدیک به 28 درصدی در سه روز گذشته به بالاترین سطح 2.71 دلار رسید.

IntoTheBlock

شاخص ورودی/خروجی IntoTheBlock نشان می‌دهد که 100% دارندگان Polygon با قیمت 2.63 دلار در سود هستند. مجموعه شاخص‌های In/Out، آدرس‌ها و حجم دارایی‌های کریپتو را بر اساس سود آنها طبقه‌بندی می‌کند.

Polygon نقاط عطف را اعلام می کند

با Uniswap که در Polygon به صورت زنده است، شبکه Polygon یک نقطه عطف بزرگ دیگر را برای Polygon و اکوسیستم گسترده‌تر اتریوم اعلام می‌کند. همه قراردادهای Uniswap V3 در شبکه اصلی اثبات سهام Polygon  مستقر شده‌اند و Polygon اکنون در رابط رسمی Uniswap پشتیبانی می‌شود.

در 22 دسامبر، مرورگر اپرا ادغام آینده خود را با Polygon (MATIC) اعلام کرد. این ادغام، که قرار است در سه ماهه اول سال 2022 به اجرا درآید، ابتدا اکوسیستم Polygon را به روی بیش از 80 میلیون کاربر اپرا ابتدا در موبایل های اندروید باز می کند و سپس در اختیار کاربران سایر موبایل ها و پلتفرم ها را قرار خواهد گرفت.

MATIC در زمان انتشار با قیمت 2.58 دلار معامله می شود و همچنین به عنوان چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار رتبه بندی می شود. طبق داده های CoinGecko، Polygon MATIC در یک سال 13765.4 درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا