اخبار رمز ارز

سود ارزهای دیجیتال از کریسمس 2020 : بیت کوین 24000 دلار، اتریوم 600 دلار

سال 2021، اگر نگوییم بهترین، یکی از سال‌های خوب برای بازار ارزهای دیجیتال و به طور کلی دارایی‌های دیجیتال با تصویب اولین ETF آتی بیت‌کوین در ایالات متحده بود، صنعت NFT به جریان اصلی رسید و بیت‌کوین از 65000 دلار عبور کرد.

بیت کوین در طول سال2021

یک سال پیش دقیقاً در چنین روزی، بیت کوین به طور فعال در حدود 24000 دلار معامله می شد، که این قیمت درست قبل از افزایش 40 درصدی دیگر بود که بیت کوین به رکورد جدید آن دوره در سطح 42000 دلاری رسید.

درست پس از رسیدن به حد نهایی جدید، بیت کوین تقریباً 30 درصد عقب نشینی کرد که برخی معامله گران آن را پایان صعود و آغاز دوره اصلاح دیگری می دانستند که می توانست دو یا حتی سه سال طول بکشد.

نمودار بیت کوین

این رالی با نشان دادن رشد 110 درصدی اضافی در کمتر از سه ماه ادامه یافت. بیت کوین در ماه نوامبر مقاومت کلیدی جدید 65000 دلاری را شکست.

در حال حاضر، بیت کوین با 50000 دلار معامله می شود که برخی از معامله گران آن را یک منطقه حمایتی کلیدی می دانند که در بالای آن اکثریت بازار همچنان در سود باقی می مانند.

بهترین سال اتریوم در تاریخ

دقیقا معامله گران اتریوم به یاد دارند که ععملکرد اتریوم 520 درصد در سال 2021 بود.

نمودار اتریوم

تجمع اتریوم در سه جبهه مختلف مورد حمایت قرار گرفت: معرفی مکانیزم هزینه سوزی که ممکن است اتر را به یک دارایی کاهش تورم تبدیل کند، شوق NFT که به فرآیند سوختن دامن زد و افزایش محبوبیت DeFi که کاربران را ملزم به خرید اتر بیشتر برای استفاده از راه حل های غیرمتمرکز کرد.

همچنین بخوانید:   پیش فروش Pushd، دارندگان بیت کوین کش و اتریوم بیشتری را جذب می کند

همه این عوامل و موارد استفاده، اتریوم را در یکی از قوی‌ترین رالی ها در تاریخ دارایی قرار می‌دهند. با نگاهی به نمودار، به وضوح می بینیم که این روند همچنان ادامه دارد و اکثر کارشناسان خاطرنشان می کنند که پیش بینی زمان پایان آن تقریبا غیرممکن است.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا