اخبار رمز ارز

سناتور آمریکایی معتقد است بیت کوین طلای دیجیتال است و میم کوین ها ماندنی نیستند

سناتور آمریکایی ، سینتیا لومیس معتقد است میم کوین هایی مانند شیبا اینو و دوج کوین ماندنی نیستند.

او معتقد بود که بیت کوین (BTC) تنها کالای غیرمتمرکز است، در حالی که بقیه دارایی های رمزنگاری مانند اوراق بهادار عمل می کنند.

 

میم کوین ها مانند بیت کوین نیستند

سناتور جمهوری خواه ، سینتیا لومیس ، در مصاحبه اخیر با CNBC اظهار داشت: علیرغم جلب توجه زیاد و رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید در طول سال 2021، سرمایه گذاران باید در برخورد با میم کوین هایی مانند شیبا اینو و دوج کوین مراقب باشند.

او خاطرنشان کرد که بیشتر آلت کوین‌ها، از جمله دوج کوین و کپی‌کننده‌های آن، توسط شخص یا نهادی صادر می‌شوند که بلوک بزرگی از کوین را برای خود محدود کرده و سپس مقداری را برای مشارکت دیگران صادر می کند. لومیس با اشاره به اینکه آنها کاملاً غیرمتمرکز نیستند ،آنها را به عنوان اوراق بهادار و نه کالا، توصیف کرد.

شایان ذکر است که این سیاستمدار آمریکایی یکی از صریح ترین حامیان بیت کوین است. به این ترتیب، او ادعا کرد که ارز دیجیتال اصلی، بیت کوین ،  طلای دیجیتال است. وی همچنین بیت کوین را “استاندارد” دانست ، و اعتقاد داشت که همه کوین های دیگر چون متفاوت ساخته شده اند ، باید به گونه ای متفاوت نظارت شوند.

متعاقباً، لومیس – که به عنوان اولین زنی که نماینده ایالت وایومینگ در مجلس سنای ایالات متحده است، شناخته می‌شود – از قانون‌گذاران آمریکایی خواست تا یک چارچوب نظارتی جامع بر بیت کوین اعمال کنند. او معتقد است که این اقدام اجازه توسعه بیشتر به فضای دارایی دیجیتال می دهد و از سرمایه گذاران محافظت می کند.

سناتور لومیس بارها حمایت خود را از این دارایی دیجیتال پیشرو نشان داده است. ماه گذشته، او به چاپ انبوه دلار آمریکا و تورم فزاینده بعدی در ایالات متحده اشاره کرد و دولت را برای اتخاذ چنین سیاستی “غیر مسئولانه” توصیف کرد.

با این حال، بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال می توانند به عنوان یک اقدام متقابل عمل کنند. او نتیجه گرفت که در صورت سقوط دلار، “ارزهای غیر فیات” مانند بیت کوین می توانند شکوفا شوند و به اقتصاد کمک کنند:

” خدا را شکر به خاطر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال که از بی مسئولیتی دولت ها – از جمله خود ما – فراتر می روند. ”

لومیس همچنین یک نگه دارنده قدیمی بیت کوین است. در ماه ژوئن، او فاش کرد که دارای پنج بیت کوین است که در سال 2013 زمانی که ارزش دلاری دارایی به 300 دلار رسید، خریداری کرده بود. این سناتور عقیده داشت که مردم باید برای محافظت، توکن را بخرند و نگه دارند و اضافه کرد که او هیچ برنامه ای برای فروش توکن های خود ندارد.

در تابستان امسال، او دارایی بیت کوین خود را با 100000 دلار ارز دیجیتال افزایش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا