اخبار رمز ارز

سقوط بیت کوین به زیر 50 هزار دلار

بیت کوین (BTC) برای اولین بار طی چند روز، در 26 دسامبرسطح 50,000 دلار از دست داد زیرا با جریان های ورودی مبادلات مواجه شد.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد BTC/USD  در شنبه شب دچار نوسانات بوده است.

این جفت قبل از شروع مجدد بهبودی به 51500 دلار رسیده بود که با کاهش به 49644 دلار به تثبیت خود رسید. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین به 50000 دلار بازگشت.

این حرکت همراه با افزایش جریان ورودی به صرافی اصلی بایننس انجام شد و داده‌های order book نشان می‌دهد که دیوار مقاومت جدیدی با قیمت 50000 دلار ساخته شده است.

این رفتار به یک سرمایه‌گذار با حجم بالا اشاره می‌کند که سوگیری بازار را شکل می‌دهد و بایننس قبلاً در روزهای اخیر منبع سوء ظن نسبت به چنین فعالیت‌هایی بوده است.

به طور کلی، موجودی صرافی از 22 دسامبر، 60000 بیت کوین افزایش یافته است. داده های منبع نظارت بر زنجیره Coinglass نشان می دهد که از 1.69 میلیون به 1.75 میلیون بیت کوین تغییر کرده است.

اتریوم منطقه دفاعی 4000 دلاری را حفظ می کند

در بازار ملایم معامله‌گران آلت‌کوین، اکثر توکن‌های با ارزش بالا پس از آخرین افت بیت‌کوین نسبتاً آسیب ندیده‌اند.

اتر در زمان نگارش این مقاله هنوز بالای 4000 دلار است.

سایر ارزهای دیجیتال در ده ارز دیجیتال برتر، از نظر ارزش بازار یا زیان را زیر 1.5 درصد نگه داشته اند ، یا عملکرد ثابتی داشته اند.

برای ETH/USD، معامله گر محبوب پنتوشی، 3940 تا 4000 دلار را به عنوان منطقه “کلیدی” برای گاوها برای دفاع در آینده برجسته کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا