اخبار رمز ارز

سقوط بیت کوین به زیر 49000 دلار و کاهش حجم معاملات

بیت کوین روز پنجشنبه به 48000 دلار سقوط کرد. حجم معاملات برجسته‌ترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار در صرافی متمرکز همچنان در حال کاهش است. ضرر بیت کوین پس از نوسان در دو روز گذشته بالای 50000 دلار ، نزدیک به 5 درصد است.

همزمان، بیشتر بازارهای کریپتو قرمز هستند. در واقع، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، بیش از 5 درصد کاهش یافت و به حدود 4100 دلار رسید. در عین حال سهام ایالات متحده سقوط کرد و شاخص دلار آمریکا (DXY) که ارزش دلار آمریکا را در برابر ارزهای اصلی فیات دنبال می‌کند، 0.2% افزایش یافت.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda گفت:

بازار بیت کوین در کوتاه مدت نزولی به نظر می رسد اما بازار بلند مدت برای بیت کوین صعودی است.با ادامه وجود سویه جدید او میکرون کرونا ، احساسات بازار نسبت به آلت کوین ها مدت طولانی است که نزولی می باشد.

به همین ترتیب، بیت کوین به مبارزه اش در زیر سطح مقاومت 50000 دلاری ادامه می دهد.

روند نزولی کوتاه مدت ماه گذشته همچنان ادامه دارد، که می تواند قیمت را بین 50,000 تا 60,000 دلار محدود کند.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته تقریباً 2 درصد کاهش یافت، اگرچه سطح حمایت در حدود میانگین متحرک 200 روزه (در حال حاضر 46500 دلار) می تواند عقب نشینی فعلی را مهار کند.

علاوه بر این، حرکت خرید بیت کوین، علیرغم وجود برخی نشانه های فروش بیش از حد در نمودار ضعیف باقی می ماند. این امر شانس یک روند صعودی موثر در سال جدید را کاهش می دهد، به خصوص که حرکت صعودی در نمودارهای هفتگی و ماهانه همچنان در حال تضعیف هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا