اخبار رمز ارز

سطح مقاومت 250 دلاری سولانا

تجزیه و تحلیل قیمت سولانا نشان می دهد که گاوها در حال حاضر کنترل بازار را در دست دارند. SOL/USD در 24 ساعت گذشته بیش از 1.98 درصد افزایش داشته است و در حال حاضر با قیمت 234 دلار معامله می شود. حرکت صعودی یک شبه بازگشت، و به احتمال زیاد به زودی شاهد بالاترین رکورد جدید خواهیم بود. سطح مقاومت اصلی در 250 دلار است، بنابراین شکست در بالاتر از این سطح می تواند ارزش سولانا را بیشتر کند. از لحاظ سمت نزولی، سطوح پشتیبانی را می توان در 200 دلار و 180 دلار یافت.

با نمودار قیمت سولانا در 24 ساعت گذشته، ممکن است یک شبه روند نزولی را مشاهده کنیم که احتمالاً منجر به آزمایش نزولی بیشتر در اواخر امروز خواهد شد. سطح پشتیبانی اصلی را می توان در 200 دلار و به دنبال آن 180 دلار یافت. شکست در زیر این سطوح می تواند منجر به سقوط SOL/USD به سمت حمایت اصلی بعدی در 150 دلار شود. برعکس، اگر گاوها بتوانند دوباره کنترل خود را به دست آورند، ممکن است شاهد بازگشت به بالاترین سطح قبلی در حدود 250 دلار باشیم.

با نگاهی به نمودار روزانه SOL/USD، ممکن است متوجه شویم که گاوها به دنبال کنترل بازار هستند. شکستن بالاتر از اوج های قبلی در حدود 250 دلار می تواند منجر به رسیدن SOL/USD به بالاترین رکورد جدید تاریخ شود. سطح مقاومت اصلی را می توان در 270 دلار و به دنبال آن 300 دلار یافت. با این حال، اگر خرس‌ها دوباره کنترل را به دست آورند، ممکن است شاهد بازگشت به سطوح حمایتی در حدود 200 و 180 دلار باشیم.

باندهای بولینگر گسترده است، که نشان دهنده بالا بودن نوسان است. شاخص RSI نیز در منطقه اشباع خرید قرار دارد که به معنای احتمال یک اصلاح است.

شاخص RSI همچنین نشان می دهد که قیمت فعلی بالاتر از میانگین متحرک است، که نشان می دهد ممکن است به زودی شاهد اصلاح SOL/USD به سمت 220 یا 200 دلار باشیم.

قیمت سولانا در 26 نوامبر به پایین ترین سطح خود یعنی 185 دلار رسید و به روند نزولی خود که از اواسط نوامبر آغاز شد ادامه داد. در نتیجه، روند کلی چند هفته‌ اخیر در حال رشد نزولی است، که نشان می‌دهد تا زمانی که به بالاترین سطح ثابتی نرسد، شاهد زیان‌های بیشتری خواهیم بود.

روز شنبه، SOL/USD مجدداً با قیمت 185 دلار مورد آزمایش قرار گرفت. دیروز حمایت/مقاومت جزئی در 210 دلار در بعد از ظهر شکسته شد و مقاومت برای افزایش بیشتر درست بالاتر از آن مشاهده شد.

تحلیل قیمت سولانا نشان می دهد که روند صعودی یک شبه بازگشته است. ما احتمالاً به زودی شاهد بالاترین قیمت، احتمالاً 250 دلار خواهیم بود. با این حال، اگر گاوها بتوانند دوباره کنترل را به دست آورند، ممکن است شاهد بازگشت به سطوح حمایتی در حدود 200 و 180 دلار باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا