اخبار رمز ارز

سرمایه گذاران بلند مدت روی XRP شرط بندی می کنند

XRP جایگاه ویژه ای در اکوسیستم کریپتو جهانی دارد. این دارایی رمزنگاری که به دلیل زیرساخت های مقرون به صرفه خود شناخته می شود، در بین موسسات مالی در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرد. در حالی که این ارز دیجیتال از نظر افزایش قیمت در سال 2021 از سایر آلت کوین های اصلی عقب تر بود، XRP در طول 12 ماه گذشته از حمایت کامل سرمایه گذاران بزرگ برخوردار شده است.

XRP یکی از قدیمی ترین دارایی های رمزنگاری است. این ارز دیجیتال در 4 سال گذشته شاهد نوسانات شدید قیمت بوده است. در ژانویه 2018، XRP به بالاترین حد خود یعنی بیش از 3.50 دلار رسید. در طول فروش این ارز دیجیتال در بازار کریپتو در سال 2018، تقریباً 0.20 دلار به پایین ترین سطح خود رسید. تا دسامبر 2020، XRP در محدوده ای بین 0.20 تا 0.70 دلار معامله می شد. با این حال، بزرگترین چالش برای ارز دیجیتال در نیمه دوم دسامبر سال گذشته ظاهر شد، زمانی که SEC شکایتی را علیه ریپل و مدیران آن تنظیم کرد. XRPدر دو هفته آخر سال 2020 نزدیک به 60 درصد از ارزش خود را از دست داد. حتی در سخت ترین شرایط، سرمایه گذاران بلندمدت میلیاردها دلار را  به این دارایی دیجیتال سرازیر کردند.

با افزایش تقریباً 280 درصدی از ابتدای سال تا به امروز، XRP یکی از دارایی های دیجیتال با بهترین عملکرد در بین 10 دارایی برتر باقی ماند. نهنگ های رمزنگاری نقش مهمی در افزایش قیمت XRP در سال 2021 داشتند. فقط در سه ماه گذشته، نهنگ های XRP دویست میلیون کوین جمع آوری کردند. آدرس‌هایی که بین 1 تا 10 میلیون کوین دارند، اکنون دارای مقدار شگفت‌انگیز 3.31 میلیارد XRP هستند. در حالی که انتظار می‌رود این دارایی دیجیتال در سال جاری با ارزش بازار 40 میلیارد دلار بسته شود، ارزهای دیجیتال مانند Solana و Cardano قبلاً از نظر افزایش قیمت و ارزش بازار از XRP عبور کرده‌اند. پس چرا سرمایه گذاران بلند مدت هنوز از XRP پشتیبانی می کنند؟ Finance Magnates از کارشناسان کریپتو در مورد دیدگاه آنها در مورد این دارایی دیجیتال سوال کرد.

XRP با تخفیف؟

بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که XRP در حال حاضر با تخفیف هنگفت معامله می شود و به نظر می رسد قیمت  این دارایی دیجیتال در سال 2022 منفجر شود. XRP  یک دارایی بلندمدت ترجیحی برای بسیاری از سرمایه گذاران است، زیرا این کوین یکی از ارزان ترین ها و از قدیمی ترین ها محسوب می شود واز معتبرترین کوین های امروزی است. بسیاری قیمت فعلی XRP را در مقایسه با رکورد 3.84 دلاری آن یک تخفیف بزرگ می دانند. همچنین، یکی از عوامل موثر بر قیمت XRP/USD، فروش ماهانه XRP توسط ریپل است. اگر آنها این کار را نمی کردند، قیمت XRP بیش از 5 دلار بود.

ریپل و SEC

شکایت SEC علیه ریپل باعث ایجاد مشکلات متعددی برای دارایی رمزنگاری شده در 12 ماه گذشته شد. در حالی که قیمت اکنون به بالاتر از سطوح قبل از شکایت جهش کرده است، تمام شدن این جریان باعث افزایش قیمت آن خواهد شد. XRP یکی از قدیمی ترین و معتبرترین کوین ها از نظر تنوع است. قدرت این کوین در رابطه با قیمت آن در حال حاضر همبستگی معکوس دارد و این را می توان به جریانات دادگاه ریپل با SEC ایالات متحده نسبت داد. Sven Wenzel، یکی از بنیانگذاران Castello Coin در سوئیس، گفت: با پیش بینی پایان یافتن این پرونده در سال 2022، بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که این کوین رشد جدیدی خواهد کرد.

پذیرش

پذیرش جهانی XRP نقشی اساسی در اعتماد دارندگان بلندمدت آن ایفا کرده است. جانی مک‌کاملی از CryptoClear معتقد است که XRP شکاف بین CBDCها را پر می‌کند. ریپل از دسامبر 2020 جریمه شده است، زمانی که SEC شکایتی علیه این شرکت ارائه کرد. با این حال، شرکت‌های بزرگ و موسسات مالی هنوز به برنامه‌های مستقیم XRP و Ripple اعتقاد دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا