اخبار رمز ارز

ستاره برزیلی UFC برای بیت کوین مبارزه می کند.

ماتئوس نیکولا، مبارز معروف UFC برای حفظ ارزش پول خود وتصمیم گرفت جایزه مسابقه خود را به صورت بیت کوین دریافت  کند.

ماتئوس نیکولا، مبارز قهرمانی Ultimate Fighting، ورزشکار مشهور جهان است  تصمیم گرفت درآمد مبارزه خود را به صورت بیت کوین (BTC) دریافت کند.

بر اساس اعلامیه مشترکی که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده است، نیکلائو، فایتر مگس وزن رتبه هشتم UFC است، اولین حقوق خود را به صورت بیت کوین روز دوشنبه از طریق معامله ای با کمک سرویس حقوق و دستمزد Bitwage دریافت کرد.

این ورزشکار برزیلی برای محافظت در برابر تورم فزاینده تصمیم گرفته است که یک چک حقوقی در بیت کوین دریافت کند. نیکولا گفت که کسب بیت کوین به او کمک می کند ارزش کار سخت خود را حفظ کند و نگران هدر رفتن پول خود نباشد.

وی گفت:

“من پولم را از راه سخت به دست می‌آورم. من بخاطرش خونریزی میکنم MMA یک ورزش سخت است که هر آنچه را که دارید به کار می برید. در حالی که از یک طرف دائما مبارزه می کنم، از طرف دیگر احساس می کنم دائماً در حال از دست دادن پول هستم.  بیت کوین راه حل است.”
در کنار این مبارز برزیلی، مدیر وی، وینیسیوس لاس کاساس نیز از Bitwage برای دریافت بخشی از حقوق خود در BTC استفاده خواهد کرد. وینیسیوس لاس کاساس، مدیر نیکولا گفت: «ما نسبت به بیت‌کوین بسیار خوش‌بین هستیم و به دنبال گسترش بیت‌کوین با معاملات خود هستیم».

بر اساس این اعلامیه، نیکولاو اولین ورزشکار آمریکای لاتین و دومین مبارز UFC است که تا به حال درآمدش  به بیت کوین پرداخت می شود. در ماه ژانویه، فرانسیس ناننو، مبارز سنگین وزن UFC اعلام کرد که نیمی از کیف جایزه UFC 270 خود را به صورت بیت کوین از طریق Cash App خواهد گرفت.

همچنین بخوانید:   بیت کوین 48 هزار دلار، به علاوه Solana، MicroStrategy

نیکولا با شروع به دریافت پول در بیت کوین، به لیست رو به رشد افراد مشهور، سیاستمداران و ورزشکاران می پیوندد که اخیراً اهمیت نگهداری بیت کوین را درک کرده اند.

در ژانویه، آندره ایگودالا، قهرمان سه دوره NBA، اعلام کرد که بخشی از دستمزد سالانه 2.6 میلیون دلاری خود را در BTC می گیرد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، هفت بازیکن NFL، از جمله آرون راجرز، تام برادی و ترور لارنس، تصمیم گرفتند دستمزد خود را به صورت کریپتو دریافت کنند یا بخشی از درآمدشان را در سال 2021 به ارز دیجیتال تبدیل کنند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا