دسته‌بندی نشده

رکورد بیشترین جریان ورودی به بازار آلت کوین ها با پیشتازی سولانا و کاردانو

کاردانو و سولانا در دور اخیر جریان ورودی به بازار ارزهای دیجیتال، رهبری آلتکوین ها را بر عهده داشته اند. بیت کوین که پس از تایید اولین ETF بیت کوین و شروع معاملات در هفته گذشته، شاهد افزایش علاقه سرمایه گذاران بود ودر کنارش آلت کوین ها نیز شاهد افزایش جریان ورودی بودند. هفته گذشته بازار بیشترین میزان ورود موسسات سرمایه گذاری را ثبت کرد.

موسسات سرمایه گذاری اکنون با سودهای اخیر ثبت شده در سراسر بازار، سهام خود را در بازار افزایش می دهند. مهم‌تر از همه، قیمت بیت‌کوین بود که پس از معامله اولین ETF بیت‌کوین، به بالاترین مبلغ خود رسید. ETF با موفقیت زیادی در آغاز به کار به دست آورد به طوری که بیش از 1 میلیارد دلار در 24 ساعت اول معامله شد. CoinShares گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد موسسات سرمایه گذاری به سرمایه‌گذاری‌های خود ادامه می دهند.

بیت کوین جریان های ورودی بازار را هدایت می کند

اگرچه هفته گذشته ورودی به هردوی آلتکوین ها وارد شده است اما  بیت کوین بار دیگر جریان ورودی بازار را هدایت کرد. این رکوردشکنی شامل جریان ورودی 1.47 میلیارد دلار از موسسات سرمایه گذاری به بازار بود و بیت کوین بخش بزرگی از آن را به خود اختصاص داد. این رقم بیشترین میزان ورودی را در یک هفته در بازار رقم زد.

بیت‌کوین در هفته‌های گذشته منجر به جریان‌های ورودی به بازارشده است و هفته گذشته نیز از این قاعده مستثنی نبود. جریان ورودی بیت کوین 99 درصد از کل ورودی های موسسات را تشکیل می دهد. این دارایی دیجیتال به تنهایی در هفته گذشته 1.45 میلیارد دلار ورودی داشته است. بیشتر این مبلغ از معاملات در ETF های بیت کوین هفته گذشته شروع به معامله کردند به دست آمده است.

همچنین بخوانید:   چگونه نام های بزرگ شک و تردید ارزهای دیجیتال را از بین می برند

علاوه بر این، در مجموع 138 میلیون دلار به محصولات بیت کوین در مناطق دیگر وارد شد. CoinShares همچنین گزارش داد که رکوردهایی از کسب سود در بازار نیز به دست آمده اما این حجم در مقایسه با کل جریان‌های ورودی بی‌اهمیت است.

کاردانوو سولانا همتایان خود را رهبری می کنند

کاردانو و سولانا بیشترین ورودی هفته را برای آلت کوین ها ثبت کردند. آلتکوین اتریوم برای سومین هفته متوالی خروجی از این دارایی دیجیتال را ثبت کرده بود که نشان دهنده کاهش علاقه و باور به اتریوم است. سایر آلتکوین ها نیز بازارشان کساد بود.

اگرچه کاردانو و سولانا به ورودی های ثبت شده توسط ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، نزدیک نبودند، اما توانستند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند. سولانا با مجموع 8.2 میلیون دلار در هفته، پیشتاز آلتکوین ها با بیشترین ورودی بود. کاردانو همچنین یک هفته ورودی مثبت را ثبت کرد که در مجموع 5.3 میلیون دلار به این دارایی دیجیتال سرازیر شد.

بایننس نیز شاهد یک هفته ورودی مثبت بود. با این حال، این دارایی در حجم بسیار کمتری نسبت به همتایان خود جریان ورودی ثبت کرد. بایننس در هفته گذشته مجموعاً 1.8 میلیون دلار ورودی موسسات سرمایه گذاری را شاهد بود.

کل دارایی تحت مدیریت AuM)) در هفته گذشته، جریان ورودی ثبت شده را با بسته شدن هفتگی 76.7 میلیارد دلار به رکورد جدید 79.2 میلیارد دلار رساند. در حال حاضر مجموع جریان ورودی این سال میلادی از رکورد ثبت شده در سال 2020 یعنی 6.7 میلیارد دلار فراتر رفته و تنها دو ماه تا پایان سال میلادی باقی مانده است.

همچنین بخوانید:   کاردانو اندازه بلوک را 12.5 درصد افزایش می دهد

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا