اخبار رمز ارز

رکورد بالاترین مبلغ جدید فانتوم با ادامه روند صعودی قیمت

با تشدید رقابت برای کسب جایگاه در آینده چند زنجیره ای فانتوم به اوج قیمت جدیدی رسیده است.

 

کشف قیمت در فانتوم

Fantom به تازگی به بالاترین رقم در تاریخ خود رسیده است.

شبکه لایه 1 روند صعودی چند هفته ای خود را حفظ کرده و صبح روز سه شنبه به قیمت 2.48 دلار رسید.

رسیدن به مبالغ جدید با راه اندازی یک پل جدید بین زنجیره ای تقویت شده است. SpiritSwap ، صرافی غیر متمرکز پیشرو در فانتوم ، یک پل چند زنجیره ای راه اندازی کرده است که به کاربران اجازه می دهد دارایی های خود را بین Binance Smart Chain ، Ethereum ، Polygon و Fantom ارسال کنند. توکن SPIRIT  از SpiritSwap’s نیز امروز جهش کرده است.

در حالی که لیست دارایی های موجود بسته به جفت شدن شبکه متفاوت است ، پل از استیبل کوین ها اصلی مانند DAI ، USDT و USDC و ETH ، MATIC ، BNB و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. پل چند زنجیره ای SpiritSwap انتقال دارایی ها به فانتوم را آسان تر می کند و کاربران را تشویق می کند تا از مزایای جدید در شبکه استفاده کنند.

طی ماه گذشته ، چندین راه اندازی مورد انتظار در فانتوم ، به افزایش قیمت آن دامن زده است. گسترش DeFi در شبکه نقش اصلی را ایفا می کندت و توکن FTM شبکه در 30 روز گذشته بیش از 82 درصد افزایش یافته است . در ابتدای ماه ، پروتکل وام دهی و قرض گرفتن Geist Finance در فانتوم راه اندازی شد و توکن FTM را 36 درصد افزایش داد. پس از آن ، Yearn.Finance اعلام کرد که به شبکه فانتوم گسترش می یابد و این نیز قیمت ها را حتی بالاتر برد.

فانتوم یکی از چندین توکن لایه 1 است که امسال رشد زیادی داشته است. Solana ، Avalanche ، Terra و Cosmos همه در تابستان در میان اعتقاد فزاینده به آینده چند زنجیره ای و با برنامه های سخاوتمندانه استخراج نقدینگی و ایردراپ که به جذب کاربران به اکوسیستم آنها کمک می کرد ، باهم به رقابت پرداختند .

با این حال ، در حال حاضر با تسلط بیت کوین بر بازار ، سایر توکن های لایه 1 به آرامی از دستاوردهایشان در ماه های آگوست و سپتامبرکاسته می شود. فانتوم از این روند پیروی نمی کند و به بالاترین سطح خود رسیده و رکورد جدیدی را در تاریخ ثبت کرده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا