اخبار رمز ارز

رقابت سولانا و کاردانو بر سر جایگاه پنجم و افزایش ارزش بازار سولانا به بیش از 70 میلیارد دلار

سولانا در 24 ساعت گذشته با 7 درصد افزایش به 236 دلار رسید و ارزش بازار آن را برای اولین بار در تاریخ به بیش از 70 میلیارد دلار رساند. از آنجایی که این توکن در نزدیک سطوح بالای رکورد خود نوسان داشت، کاردانو (ADA) را برای مدت کوتاهی جایگاهش را تغییر داد و به پنجمین ارز دیجیتال جهان تبدیل شد.

در حال حاضر، ارزش بازار SOL حدود 69.37 میلیارد دلار است که فقط 500 دلار کمتر از ارزش بازار 69.87 میلیارد دلاری ADA است.

 

سولانا در هیجانات ناشی از NFT افزایش می باید

مبارزه سولانا برای کسب پنج جایگاه برتر ارزهای دیجیتال پس از افزایش قدرت مجدد SOL در سه ماهه چهارم و پایانی سال 2021 به دست آمد. برای مثال، توکن بلاک چین سولانا از اول اکتبر تا کنون بیش از 65 درصد رشد کرده است. از سوی دیگر، بازده ADA در مدت مشابه تنها 2.13 درصد بود.

ADA اساساً در مورد احساسات “فروش اخبار” عملکرد ضعیفی داشت. همانطور که Cointelegraph گزارش داد، توکن کاردانو درست پس از اینکه قابلیت قراردادهای هوشمند مورد انتظار خود را از طریق به روز رسانی Alonzo در 13 سپتامبر عرضه کرد، شروع به سقوط کرد.

در روزهای منتهی به هارد فورک، بهترین بازدهی  ADA از روز اول سال میلادی تا به امروز حدود 1630 درصد بوده است. بهترین بازدهی امروز آن حدود 1050٪ می باشد. در مقایسه، بازدهی SOL از روز اول سال میلادی تا به امروز بیش از 12700 درصد بوده است.

پنتوشی، تحلیلگر بازار مستقل، افزایش تعداد پروژه های توکن غیرمثلی(NFT) در سولانا را یکی از دلایل اصلی رونق قیمت آن دانست و توییتی از 16آگوست را یادآوری کرد که به طور دقیق روند صعودی توکن را پیش بینی کرده بود.

میسون نیستروم، محقق مساری، همچنین به “رشد چشمگیر” NFT ها در اکوسیستم سولانا اشاره کرد و گفت که بلاک چین از آوریل 2021 کل حجم فروش ثانویه NFT به ارزش 500 میلیون دلار را پردازش کرده است.

وی گفت : “هنوز مشخص نشده است که آیا سولانا می‌تواند این پتانسیل اولیه را در رشد بلندمدت NFT نشان دهد یا نه، اما نشانه‌های فعلی دلایل معتبری برای خوش‌بینی نسبت به اکوسیستم رو به رشد NFT سولانا ارائه می‌دهند.”

 

سولانا  به 275 دلار می رسد؟

آخرین رکورد سولانا به بالاترین رکورد خود به عنوان شکستی از ساختار پرچم صعودی آن رخ داد.

نشانه های صعودی زمانی ظاهر می شوند که قیمت در داخل یک ساختار مثلث مانند پس از ثبت یک حرکت قوی به سمت بالا که آن میله پرچم نام دارد،  تثبیت شود. معامله گران معمولاً قبل از قرار دادن هدف سود خود در طولی برابر با ارتفاع میله پرچم منتظر می مانند تا قیمت از خط روند بالایی مثلث شکسته شود.

ارتفاع میله پرچم سولانا  175 دلار است. در نتیجه، حرکت شکست آن از خط روند مقاومت مثلث (~ 158 دلار) باعث می شود سولانا تا 175 دلار دیگر رشد کند و در نتیجه هدف سود خود را بالای 275 دلار تعیین کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا