اخبار رمز ارز

رشد 170 درصدی Chiliz (CHZ) پس از راه‌اندازی NFT های زنده درون بازی

امسال شاهد تعدادی از مشارکت‌های برجسته بین بخش ارزهای دیجیتال و لیگ‌های بزرگ ورزشی، تیم‌ها و بازیکنان فردی بوده‌ایم. امروزه بازیکنان با انتشار نسخه محدود NFT و سایر امتیازات مرتبط با فناوری کریپتو و بلاک چین با طرفداران خود در ارتباط هستند.

شرکت‌های کریپتو نیز حضور خود را با دوختن نام‌های خود بر روی پیراهن‌ها، خرید حقوق نام‌گذاری استادیوم و پرداخت هزینه تبلیغات هوشمندانه در ساعات اولیه بین وقفه‌های بازی اعلام می‌کنند.

یکی از پروژه‌هایی که اخیراً به دلیل تمرکز بر دنیای ورزش و کمک به طرفداران در تعامل با تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقه‌شان، افزایش علاقه‌مندی داشته است، Chiliz (CHZ)، شبکه بلاک چینی است که در پشت پلتفرم تعامل طرفداران Socios.com قرار دارد.

داده‌های Cointelegraph و TradingView نشان می‌دهند که از زمان رسیدن به پایین‌ترین سطح 0.243 دلاری در 29 سپتامبر، قیمت CHZ با 171 درصد افزایش به 0.657 دلار در 31 اکتبر رسید و تحولات اخیر اکنون قیمت را به سمت نوسانات رو به بالا می‌برد.

سه دلیل برای افزایش قدرت CHZ عبارتند از: راه اندازی NFT های زنده درون بازی، لیست های مبادله اخیر برای CHZ و همچنین توکن های هوادار تازه منتشر شده آن و اکوسیستم شرکای به سرعت در حال گسترش پروتکل آن.

 

توسعه‌ای که باعث  افزایش کنونی شد، انتشار اولین پخش زنده و درون‌بازی NFT این پلتفرم بود که در مسابقه‌ای بین آث میلان و آث روم برگزار شد.

با این طراحی، NFT های جدید بر اساس لحظات کلیدی در مسابقات زنده ساخته می شوند و سپس به کیف پول هواداران دارنده توکن که به درستی نتیجه بازی را پیش بینی می کنند، منتقل می شوند.

این روش جدید توزیع NFT ها با افزایش تقاضا برای توکن همراه شد و باعث شد که در هفته های بعد به رشد خود ادامه دهد.

یکی دیگر از دلایل رشد CHZ اضافه شدن لیست های جدید مبادلاتی و همچنین توکن های هواداران تازه منتشر شده برای باشگاه هایی مانند سائوپائولو اف سی، آث میلان و منچستر سیتی بوده است.

علاوه بر این، بایننس همچنین به طرفداران CHZ این امکان را می‌دهد تا توسط Binance Coin (BNB), Binance USD (BUSD) CHتوکن‌هایی از تیم‌های مورد علاقه خود کسب کنند.

OKEx همچنین اعلام کرد که از توکن‌های اکوسیستم Chiliz پشتیبانی می‌کند و به نظر می‌رسد CHZ از فهرست جدید صرافی رمزارز eToro در 9 نوامبر نیز دستاوردهایی داشته است.

گسترش اکوسیستم می تواند یکی دیگر از پیشرفت های اخیر باشد که پایه های CHZ را تقویت می کند.

الکساندر دریفوس  می گوید : ” بیش از 80 مالکیت ورزشی با chiliz و socios شراکت اعلام کردند که بیش از تا قبلاً امضا شده است. در حالی که محصول خود را بهبود می بخشیم و شروع به آماده سازی یک کمپین بازاریابی جهانی می کنیم، بر ایجاد یک اکوسیستم هواداران جدید پیشرو نیز تمرکز می کنیم.”

اخیراً، این پلتفرم از شراکتی با Kraft Sports and Entertainment رونمایی کرده است که در آن لیگ ملی فوتبال (NFL) New England Patriots و Major League Soccer (MLS) New England Revolution به اکوسیستم Chiliz و Socios ملحق خواهند شد.

این مشارکت اولین حضور Chiliz در NFL و MLS را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که پروتکل در نظر دارد به تمام لیگ‌های ورزشی بزرگ که در آن‌ها تقاضای مشارکت بیشتر طرفداران وجود دارد، گسترش یابد.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای CHZ در 28 اکتبر، قبل از افزایش اخیر قیمت کردند.

امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست می آید.

همانطور که در نمودار این سایت مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای CHZ در 27 اکتبر شروع به افزایش کرد و در 28 اکتبر به 70 رسید، درست زمانی که قیمت آن در طی دو هفته آینده 125٪ افزایش یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا