اخبار رمز ارز

رشد شبکه Matic با ثبت رکورد های جدید آن

به نظر می رسد که علاقه و فعالیت به Polygon Network  و توکن MATIC پس از جهش توکن به رکورد خود، با افزایش مجدد تعداد آدرس های فعال، افزایش یافته است.

فعالیت شبکه

توکن Matic یکی از داغ ترین دارایی های دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال در ماه دسامبر بود که پس از رسیدن به آخرین اوج خود در ابتدای دسامبر، تعداد آدرس های فعال آن به 15500 رسید.

به نقل از سایت: Santiment MATIC یک رکورد جدید 2.875 دلاری دارد و فعالیت آدرس ها، همچنان نشان دهنده افزایش فعالیت و علاقه به شبکه Polygon است.

فعالیت شبکه معیاری است که همبستگی تقریباً کاملی را با قیمت دارایی نشان می دهد. با توجه به نمودار، معامله گران توانستند جهش فعالیت شبکه را در طول رالی در بازار مشاهده کنند.

تنها چیزی که ممکن است برخی سرمایه گذاران را نگران کند، واگرایی ناخوشایندی است که می توانیم بین نمودارهای فعالیت شبکه و قیمت دارایی ببینیم. زیرا در حالی که روند MATIC را می توان صعودی در نظر گرفت، نمودار فعالیت شبکه به وضوح یک حرکت نزولی را نشان می دهد.

فعالیت قیمت MATIC

در حالی که فعالیت معاملاتی و قیمت توکن ممکن است تفاوت هایی با هم داشته باشند، به دلیل ماهیت سفته بازانه بازار، معامله گران و سرمایه گذاران کوتاه مدت بیشتری به دنبال توکن Polygon هستند تا چند درصد از سود را در رالی بعدی بدست آورند.

به گزارش CoinMarketCap ، از ابتدای ماه، MATIC بیش از 40 درصد ازافزایش یافته است  و به لیست 15 کوین برتر از نظر ارزش بازار وارد شده است.

Polygon که با نام Matic Network نیز شناخته می شود، یک پلتفرم برای مقیاس بندی و توسعه زیرساخت شبکه اتریوم است. Polygon Network یک کیت توسعه نرم افزار کارآمد را در اختیار کاربران قرار می دهد که ابزاری برای ساخت انواع مختلف اپلیکیشن ها یا راه حل های مقیاس بندی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا