اخبار رمز ارز

3 میلیارد دلار حجم معاملات توکن SAND متاورس در 24 ساعت گذشته

به گزارش Watcher.Guru، پس از رشد شگفت‌انگیز 700 درصدی بازار، توکن سند متاورس با افزایش سریع حجم معاملات روبرو شد که تقریباً به 3 میلیارد دلار رسید.

پیش از این، U.Today گزارش داده بود که حامی NFT و رپر مشهور ،اسنوپ داگ یک عمارت در داخل سندباکس متاورس ساخته است. افزایش کلی محبوبیت توکن با رشد سریع GameFi و متاورس همراه شد.

سرمایه گذاران بزرگ نیز به توکن های متاورس مانند SAND علاقه مند هستند و مجموع دارایی آن در میان نهنگ ها به 160 میلیون دلار می رسد. مجموع افزایش حجم معاملات 50 درصد بوده است.

فعالیت قیمت نمی تواند فعالیت معاملاتی سریع توکن را دنبال کند و از زمانی که آخرین رکورد قیمت  در 25 نوامبر به آن رسیده است، به طور مداوم در محدوده رنج حرکت می کند.

سندباکس یک پروژه واقعیت مجازی است که از فناوری بلاک چین برای بازی سازی فرآیند تعامل با ارزهای دیجیتال یا توکن ها استفاده می کند. این پروژه برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد در پلت فرم بازی غیرمتمرکز،  اصول DAO و فناوری NFT را باهم ترکیب می کند.

در این پروژه، سندباکس مشتاقانه منتظر معرفی بلاک چین به رسانه ها با وارد کردن تکنولوژی اش در صنعت بازی و ایجاد یک مدل موفق «بازی برای کسب درآمد» است.

توکن SAND که ورودش به بازار با جریانات سرمایه گذاری زیاد و افزایش سریعی روبه رو شد، به طور فعالی در داخل اکوسیستم به عنوان توکنی برای سازندگان ربات و گیمرها استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا