اخبار رمز ارز

جهش بیت کوین می تواند دام بازار گاوی را ایجاد کرده باشد

در جلسه استراتژی جدید، تحلیلگر کریپتو با نام مستعار Altcoin Sherpa می گوید که سرمایه گذاران بیت کوین پس از جهش اخیر هنوز از فضای آن خارج نشده اند، زیرا او نتیجه احتمالی افزایش شدید را اینگونه می بیند که روند صعودی بیت کوین زیر سوال رود

“اگر می‌بینیم که بیت‌کوین به بالاترین سطح68000 دلار رسیده است، این همان جایی است که من شروع به نگرانی می‌کنم. اگر از بالاترین سطح در اوایل نوامبر،مقدار 69000 دلار، بالاترین سطح به مقدار پایین‌تری ایجاد شده بود، نگران نبودم.  این زمانی است که من شروع به نگرانی می‌کنم، زیرا کمی ساختار بازار تغییر کرده است.”

بالاترین سطح در مقدار پایین‌تر، یک تنظیم نزولی است که نشان می‌دهد بازار گاوی تمام شده‌ و دیگر نمی‌تواند روند صعودی را حفظ کند.

Altcoin Sherpa تاکید می‌کند که همین سناریو در اوایل سال جاری اتفاق افتاد، جایی که بیت‌کوین در ماه می در حدود 58,000 دلار به بالاترین سطح خود رسید و سپس در ژوئن به زیر 30,000 دلار سقوط کرد.

با این حال، تا زمانی که بیت کوین سطح بالا تر در مقدار پایین تری را نشان دهد، نظر این تحلیلگر رمزارز در مورد بیت کوین صعودی باقی می ماند.

“من هنوز معتقدم که این ساختار بازار صعودی است و همچنان معتقدم که در ماه‌های آینده عملکرد بسیار خوبی خواهیم داشت.”

این استراتژیست ارزهای دیجیتال می افزاید که پیش از آغاز مرحله بعدی دوره صعودی بیت کوین، طی چند هفته آینده، قیمت بیت کوین تثبیت می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا