اخبار رمز ارز

جمع آوری بیت کوین توسط نهنگ ها ، نشان دهنده خوشبینی شدید این دارندگان برتر

نهنگ ها انباشت بیت کوین را متوقف نکرده اند. الگوهای روند کنونی نشان می دهد که نهنگ های بیت کوین که بین 100 تا 1000 بیت کوین دارند ، نسبت به آینده این دارایی دیجیتال بسیار خوشبین هستند. ماه آهسته سپتامبر شاهد افت و سقوط این دارایی بودیم که قیمت در معاملات به محدوده 40 هزار دلار رسید. با این حال ، نهنگ ها از این به عنوان فرصتی برای افزایش دارایی های خود با قیمت خرید پایین استفاده کرده بودند.

کیف پول های بیت کوین بین 100 تا 1000 در حال افزایش موجودی خود بودند و در پایان ماه سپتامبر ، این کیف پول ها مجموعاً 85.7 هزار بیت کوین جمع آوری کردند. در قیمت های امروز ، این مبلغ در کل  4.76 درصد از ارزش بیت کوین جمع آوری شده توسط نهنگ ها هاست .در حالی که سرمایه گذاران خرده فروش وحشت زده دارایی خود را در این مدت فروخته اند. نهنگ ها تا پایان ماه سپتامبر این روند را بر روی کیف پول های خود نگه می دارند.

نهنگ ها عرضه خود را در گردش افزایش می دهند

همانطور که نهنگ های بیت کوین ، کوین های بیشتری جمع آوری می کنند ، میزان عرضه کل بیت کوین در گردش آنها نیز افزایش یافته است. اعداد کنونی کل عرضه بیت کوین که توسط این کیف پول ها نگهداری می شود ، 21.3 درصد از کل عرضه در گردش دارایی است. این عدد یک رکورد جدید برای کیف پول هایی است که بین 100 تا 1000 بیت کوین در مانده خود دارند.

همچنین بخوانید:   جایگزین بیت کوین چی میتونه باشه؟(بهترین جایگزین بیت کوین در سال 2021)

علاوه بر خرید ، نهنگ ها بیت کوین ها را نیز نگهداری می کنند. 2021 رکورد تعداد دست های الماسی (دارندگان بلند مدت) را در بیت کوین ثبت کرد. گزارش شده است که 81 درصد از کل عرضه بیت کوین در سه ماه گذشته جابجا نشده است. این معیار نشان می دهد که دارایی دیجیتال ممکن است به یک شوک عرضه برسد.

مقدار مبادلات خروجی بیت کوین از تعداد سکه هایی که در حال حرکت هستند پیشی می گیرد و نشان می دهد که سرمایه گذاران دارایی های خود را جمع آوری کرده و آنها را به گزینه های ذخیره سازی شخصی امن تر منتقل می کنند.

بهبود قیمت بیت کوین پس از افت روز سه شنبه

پس از اینکه قیمت بیت کوین در طول روز سه شنبه نزدیک به 58 هزار دلار حرکت کرد ، قیمت بیت کوین سه شنبه شب به زیر 54 هزار دلار کاهش یافت. این امر به برخی معامله گران مربوط می شود که پس از رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح خود در چهار ماه گذشته سودهایشان را دریافت کردند. با این حال ، این دارایی حدود یک ساعت پس از افت قیمت شروع به بازیابی کرده و در صبح زود روز چهارشنبه 56 هزار دلار رسید و سپس دوباره کاهش یافت.

همزمان با باز شدن معاملات میان هفته ، بیت کوین شروع به بازیابی مجدد کرده است. قیمت دوباره به 54 هزار دلار کاهش یافت ، هرچند که این بار پایین ترین سطح آن نسبت به اواخر روز سه شنبه بالاتر بود. با پر کردن کیف پول نهنگ ها و تمایل قوی بین سرمایه گذاران ، این دارایی به نظر می رسد که بتواند یک شکست دیگر را به 57 هزار دلار برساند.

همچنین بخوانید:   FOMO و خرید هراس میلیون ها دلار برای معامله گران میم کوین هزینه دارد

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.78 درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله در 55.048 دلار معامله می شود. حجم معاملات در این بازه زمانی افزایش یافته است ، اما افت قیمت 3.90 درصد ارزش بازار را تجربه کرده اما با این حال همچنان ارزش بازار بالای 1 تریلیون دلار ثابت است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا