اخبار رمز ارز

توکن BAT در 24 ساعت گذشته 67 درصد افزایش یافت

قیمت توکن Basic Attention (BAT) به بیش از 67 درصد در بازار کریپتو افزایش یافت. حرکت رو به بالا BAT فعلی بر اساس عملکرد قیمت و عملکرد پیشگامانه آن است.

امروز بازار کریپتو پرچم‌های قرمز زیادی را نشان می‌دهد، اما BAT به تازگی در نگ سبز است، مثل اینکه اهمیتی نمی‌دهد که دیگر ارزهای دیجیتال چگونه برای سبز شدن تلاش می‌کنند. این یک عملکرد برجسته و یک اقدام گاوی است که کریپتو در حال حاضر در حال تنظیم آن است.

از سوی دیگر، به نظر می رسد که BAT برای ثبت یک رکورد جدید در تاریخ آماده شده است، حتی با وجود اینکه ارزهای دیجیتال اصلی در بازار رنگ قرمزرا نشان می دهند. به جز این هفته گذشته، قیمت BAT پس از بازگشت از سطح پایین، بیش از 150 درصد افزایش یافت.

توکن Basic Attention  هنوز این قدرت را دارد که یک روند صعودی کلان جدید را آغاز کند و قیمت خود را بالا ببرد. در عین حال، توکن BAT برای تغییر تصاعدی در مبادلات در صورت خرید جزئی معامله گران فعال تر است.

BAT با قیمت مناسب 1.68 دلار با حجم بازار بیش از 2 میلیارد دلار معامله می شود. ارزش بازار آن نیز در CoinMarketCap 2,508,913,872 دلار است.

توکن (BAT) یک سیستم جدید مبتنی بر بلاک چین برای صنعت تبلیغات دیجیتال است. این یک توکن ERC-20 است که تحت شبکه اتریوم عمل می کند و زمان و توجه مصرف کنندگان رسانه را در وب سایت ها ردیابی و نظارت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا