اخبار رمز ارز

توکن BAT امروز به بالاترین قیمت خود 1.85 دلار رسید

توکن Basic Attention Token (BAT) امروز افزایش یافت و بالاترین قیمت خود را در 1.85 دلار ثبت کرد و سپس مقدار کمی به حدود 1.5 دلار کاهش یافت. افزایش ناگهانی قیمت توجه اکثر سرمایه گذاران رمزارز را در میان هیاهوی فعلی در مورد دخالت بلاک چین در صنعت تبلیغات به خود جلب کرده است.

برای کمک به سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی که به دنبال خرید و نگه‌داشتن کوین BAT هستند، Invezz مقاله مختصری برای کمک به شناسایی بهترین مکان‌ها برای خرید آن نوشته است که در اینجا به آن اشاره می کنیم.

 

بهترین جاها برای خرید کوین BAT :

eToro

eToro یکی از پلتفرم‌های تجارت چند دارایی پیشرو در جهان است که از پایین‌ترین نرخ‌های کمیسیون و کارمزد را در این صنعت ارائه می‌کند. ویژگی‌های معامله اجتماعی کپی شده آن ،  آن را به یک انتخاب عالی برای کسانی که تازه شروع کرده‌اند تبدیل می‌کند.

Plus500

Plus500 یک ارائه دهنده پیشرو در Contracts for Difference (CFD) است که معاملات اهرمی را روی بیش از 2000 ابزار مالی از جمله فارکس، کالاها، شاخص ها، سهام،آپشن ها و ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

 

توکنBasic Attention Token (BAT) چیست؟

توکن ، توکنی است که تبلیغات را از طریق مرورگر Brave تقویت می کند.

کاربران BAT برای نگاه کردن به تبلیغات پاداش دریافت می کنند. به طور خلاصه، توکن BAT به عنوان یک واحد پاداش برای پاداش دادن به بینندگان تبلیغات استفاده می شود.

تبلیغ‌کنندگان هم سود می‌برند، زیرا BAT به آنها اجازه می‌دهد تبلیغات هدفمند را ارائه دهند، بنابراین تعامل خود را به حداکثر می‌رسانند و ضررهای ناشی از سوء استفاده از تبلیغات و تقلب را کاهش می یابد.

 

آیا باید توکن BAT را امروز بخرم؟

اگر می خواهید روی یک ارز دیجیتالی سرمایه گذاری کنید که در حال افزایش است، توکن BAT انتخاب خوبی است.

اما  باید از این واقعیت آگاه باشید که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسانی است.

 

پیش بینی قیمت BAT

اگر توکن BAT روند صعودی فعلی را حفظ کند، انتظار می رود تا قبل از پایان سال به راحتی به 10 دلار برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا