اخبار رمز ارز

کاردانو در حال بررسی توکن سوزی است

کاردانو اخیرا در خبری اعلام کرد که در بررسی گزینه مانند سوزاندن توکن است

کاردانو اخیرا در خبری اعلام کرد که در بررسی گزینه مانند سوزاندن توکن است. هاسکینسون و همکارانش در آستانه hydra به بررسی امکان توکن سوزی در کاردانو پرداختند و در حال آزمایش هستند تا دریابند که آیا ممکن است که در آپدیت جدید ،توکن سوزی صورت پذیرد یا خیر؟

این اتفاق در صورت رخ دادن می تواند تا حد زیادی بر قیمت این توکن تاثیر گذار باشد زیرا همانطور که می دانید قیمت کاردانو از زمان اوج خود یعنی 3.10 دلار حدود 70 درصد کاهش یافته است و در صورت توکن سوزی می توان به بازگشت به قیمت قله امیدوار بود.

طبق آخرین به روز رسانی وضعیت به اشتراک گذاشته شده توسط IOHK، کاردانو ممکن است در حال بررسی گزینه هایی برای سوزاندن توکن باشد. «سوزاندن» کریپتو به معنای حذف دائمی تعدادی توکن از گردش است.

در کنار همان خطوط سوزاندن توکن، به‌روزرسانی وضعیت گزارش می‌دهد که تیم Adrestia در حال کار بر روی نهایی کردن یک گردش کار تراکنش جدید برای افزودن قابلیت‌های استخراج و رایت توکن است.

Adrestia که به نام الهه شورش نامگذاری شده است، برای ایجاد یکپارچگی و تعامل با کاردانو آسانتر و سریعتر راه اندازی شد. تیم Adrestia، متشکل از مهندسان IOHK، مسئولیت ساخت تمام APIها و کتابخانه های وب را بر عهده داشت که کاردانو را برای توسعه دهندگان و سازندگان برنامه در دسترس قرار می دهد.

سپس پیشرفت‌های گره می‌تواند بر عملکرد و مقیاس‌پذیری تمرکز کند، در حالی که کاربران همیشه می‌توانند بدون زحمت با آن تعامل داشته باشند.

همچنین بخوانید:   پس از اظهار نظر فدرال رزرو، قیمت بیت کوین به 49000 دلار رسید

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا