آلت کوین

تحلیل و بررسی ارز بیبی دوج baby doge | پیش بینی قیمت بیبی دوج در 2022

آینده ارز بیبی دوج

ارز بیبی دوج کوین با نماد BABYDOGE، توکن کریپتوکارنسی جدید ساخته‌شده توسط تیم آنلاین طرفداران ارز محبوب دوج کوین است. برای بررسی آینده ارز بیبی دوج با ادامه مقاله همراه ما باشید.

baby doge و دوج کوین

دوج کوین تقلیدی از ارزهای دیجیتال بود ولی باوجود توجه خاصی که سرمایه‌گذاران به آن داشتند، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رمز ارزها بازکرده است. بیبی دوج (BabyDoge) یکی از این ارزهای دیجیتال است. این ارز روی زنجیره هوشمند بایننس راه‌اندازی شده است. همان‌طور که در وایت پیپر آن آمده است، توسعه‌دهندگان آن اعتقاددارند که این میم کوین علاوه بر اینکه از امنیت شبکه اسمارت چین استفاده می‌کند، می‌تواند با ماشین مجازی اتریوم تعامل داشته باشد، به این معنی که می‌تواند از برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین اتریوم نیز پشتیبانی کند.

این میم کوین سعی دارد تا مشکل مقیاس‌پذیری Dogecoin را با تسریع 10 برابری تراکنش‌هایش، برطرف سازد. راه‌حلی که توسط خود ایلان ماسک در دو ماه قبل ارائه‌شده بود.

این پروژه همچنین خریداران را با پیشنهاد پاداش بابت نگهداری آن، به این امر تشویق می‌کند که آن را نفروشند. فروش Baby Doge نیز 10 درصد کارمزد را شامل می‌شود که نصف آن بین تمام دارندگان این ارز تقسیم می‌شود و نصف دیگر آن به‌اضافه کردن نقدینگی در پلتفرم پنکیک سواپ اختصاص می‌یابد. با کاهش محبوبیت دوج کوین، بعید به نظر می‌رسد که بتواند برای مدتی طولانی در وضعیتی محبوب باقی بماند.

آینده ارز بیبی دوج در سال 2022

طبق چندین شاخص، پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین در سال 2022 خنثی است. این نشانه‌ای از اقبال بد سکه بیبی دوج در این سال می‌تواند باشد. بااین‌حال، مهم است که هم عوامل فنی (سابقه قیمت) و هم فاکتورهای اساسی (فعالیت روی زنجیره و توسعه) را قبل از تصمیم‌گیری برای خرید بیبی دوج کوین در نظر داشت.

با توجه به اینکه این توکن سال 2021 رشد قابل‌توجهی داشته است، قیمت بیبی دوج در آینده امیدوارکننده به نظر می‌رسد. این کوین دارای آینده بسیار خوب و حمایت قوی جامعه است. اگر تیم پشتیبان آن بتواند به اهداف موردنظرش دست پیدا کند، ارزش این ارز دیجیتال احتمالاً افزایش خواهد یافت. Baby Doge ممکن است در سال 2022 با حمایت جامعه و توییت های ایلان ماسک صعودی باقی بماند و به بالاترین حد خود برسد. طبق پیش‌بینی‌ها درست پیش برود، این کوین می‌تواند تا سال 2022 به حداکثر سطح 0.000000012 دلار برسد. درحالی‌که قیمت متوسط می‌تواند حدود 0.00000013 دلار باشد و حداقل قیمت حدود 0.0000000019 دلار باشد.

آینده ارز بیبی دوج در سال 2022
آینده ارز بیبی دوج در سال 2022

بیبی دوج بخریم یا نخریم

برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال باید به‌طورکلی بااحتیاط رفتار کرد. درواقع، همه ایرادهای بنیادی که به دوج کوین وارد است، برای بیبی دوج کوین نیز وجود دارد. سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال به علاقه و انتخاب شخص بستگی دارد و همین امر، رابطه آن ارز را با شخص می‌سازد. درباره ارز بیبی دوج نیز به همین شکل است، اگر دوج کوین محبوب شما است، پس رمز ارز بیبی دوج کوین نیز می‌تواند محبوب شما است.

نمی‌توان تحلیل دقیقی از ارز بیبی دوج ارائه داد. ارز بیبی دوج کوین، دارای مشکلاتی است که نمی‌توان آن را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت پیشنهاد کرد؛ بنابراین، برای خرید رمز ارز به نکات زیر توجه فرمایید:

  • نباید همه سرمایه خود را صرف خرید ارز دیجیتال کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ارز دیجیتال فقط قسمتی از سرمایه خود را وارد این بازار کنید.
  • در بازار کریپتوکارنسی به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت نباشید.
  • با توجه به مزایای بیبی دوج کوین در مقایسه با دوج کوین، امکان کسب سود از طریق معاملاتی که در شبکه صورت می‌گیرد نیز فراهم است.

آیا قیمت بیبی دوج در آینده بالا می‌رود

حرکت و روند این رمز ارز تا حد زیادی صعودی بوده و اکثر پیش‌بینی‌ها در مورد آن مثبت است. بااین‌وجود، قیمت‌ها می‌توانند کاهش یابند، بنابراین قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات لازم را انجام دهید.

اخبار و تبلیغات از سوی افراد مشهور بر قیمت میم کوین‌ها تأثیر می‌گذارد. ایلان ماسک در روزهای اولیه ظهور میم کوین توییتی را منتشر کرد که افزایش قیمت را به دنبال داشت. توییت‌هایی که از طرف این افراد مشهور منتشر می‌شود، برای حفظ ارزش یک توکن کافی نیست و برای عملکرد خوب یک ارز دیجیتال یک جامعه قوی لازم است که از آن حمایت کند. به هرحال برای آگاهی از آینده ارز بیبی دوج آگاهانه عمل کنید.

بیبی دوج و ایلان ماسک

هرچند Baby Doge تنها کوینی است که توانست به توبیت های ایلان ماسک راه یابد. در 1 جولای (10 تیر)، مدیرعامل تسلا، مطلبی منتشر کرد که منعکس‌کننده دیدگاه او به آهنگ Baby Shark بود که در آن به کوین الهام گرفته‌شده از DOGE اشاره می‌شود.

بیبی دوج و ایلان ماسک
بیبی دوج و ایلان ماسک

ایلان ماسک مدت‌ها است که از بهبود زیرساخت‌های فنی دوج کوین حمایت می‌کند. راس نیکول، توسعه‌دهنده دوجکوین، در ماه می به Decrypt گفت که از زمانی که ماسک در سال 2019 با توسعه‌دهندگان صحبت کرد، آن‌ها را تشویق کرده است تا ظرفیت پذیرش تراکنش‌های بیشتر را بهبود ببخشند. ماسک گفت اگر دوجکوین تغییرات اساسی را اعمال کند آنگاه به‌راحتی در برابر بیت کوین پیروز می‌شود.

ایلان ماسک 16 می توییت کرد در حالت ایده آل دوج زمان موردنیاز برای هر بلاک را ده برابر کاهش می‌دهد، اندازه بلاک را ده برابر کاهش می‌دهد و کارمزد را صد برابر کاهش می‌دهد، در این صورت راحت برنده می‌شود. کارمزدهای کم و حجم زیاد برای تبدیل‌شدن به ارز کره زمین لازم است.»

اما شاید علاقه ماسک به بیبی دوج ریشه در جزییات فنی نداشته باشد. ایلان ماسک یک توله‌سگ شیبا اینو به نام فلوکی به دست آورد بنابراین این ممکن است این روزها جزئی از نسخه‌های کوچک دوجکوین باشد.

ماسک یک‌بار در پاسخ به این سؤال که چرا این‌قدر دوج کوین را دوست دارد گفت دوج هم سگ دارد هم میم، اما دیگران این چیزها را ندارند» و چه چیزی قابل میم شدن و بانمک‌تر از یک توله‌سگ؟

Doge has dogs & memes, whereas the others do not

بیبی دوج و ایلان ماسک
بیبی دوج و ایلان ماسک

در یک مقایسه ازنظر میزان بانمک بودن، توسعه‌دهندگان بیبی دوج ادعا می‌کنند که این توکن نمره 9000 را کسب می‌کند درحالی‌که دوج کوین امتیاز 5000 و شیبا اینو 100 را کسب می‌کنند. با روندی که همه‌چیز پیش می‌رود شاید این تنها معیاری است که در دنیای رمز ارزها اهمیت دارد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا