اخبار رمز ارز

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم

سطح پشتیبانی: 3969 دلار

سطح مقاومت: 4460 دلار

گاوها پس از رکود در 27 اکتبر که شاهد رکود بازار بودند، تلاش می کنند تا بالاتر از بالاترین رکورد تاریخ خود را شکست دهند. پس از اصلاح کوتاه مدت هفته گذشته، اتریوم به سرعت بهبود یافت و قیمت را بالاتر از سطح حمایت 3969 دلار حفظ کرد. این یک نمایش قدرت از سوی گاوها است و اگر خرس‌ها شانسی برای معکوس کردن این حرکت داشتند، باید با قدرت باز گردند.

شاخص های تکنیکال قیمت اتریوم

حجم معاملات: پس از شکست در هفته گذشته  و بهبود ، معاملات در حجم خوبی بود و از آن زمان تاکنون ثابت مانده است. فشار به بالاتر از بالاترین حد می تواند منجر به انفجار در حجم و نوسانات شود.

RSI: RSI در بازه زمانی روزانه که به سمت صعودی تکیه کرده است، سطح خود را زیرنقطه 70 حفظ کرده است. این قدرت اش را نشان می‌دهد و به محض وقوع شکست، RSI می‌تواند در منطقه‌خرید بیش از حد جهش کند، جایی که در صورت شروع یک روند افزایشی جدید می تواند طولانی مدت در آن بماند.

MACD : هیستوگرام و میانگین‌های متحرک در بازه زمانی روزانه صعودی هستند، با این حال، تاخیر بیشتر از سوی گاوها برای شکستن به بالاترین حد تاریخ ممکن است به خرس‌ها این فرصت را بدهد که قیمت را پایین بیاورند و MACD را در سمت نزولی برگردانند. در حال حاضر هیستوگرام در حال رسیدن به اوج های پایین تر است، که باید به زودی تغییر کند، در غیر این صورت خرس ها می توانند آن را تصاحب کنند.

جانبداری

سوگیری در مورد اتریوم صعودی است. تا زمانی که قیمت بالاتر از سطح روانشناختی کلیدی 4000 دلار باقی بماند، گاوها شانس واقعی برای شکستن بالاتر از بالاترین سطح فعلی را دارند. سوگیری نزولی را تنها در صورتی می توان مورد بحث قرار داد که اتریوم یک کندل روزانه را در زیر این سطح کلیدی ببندد.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت قیمت اتریوم

انتظار می رود اتریوم تلاش کند تا رکورد جدیدی را در بالاترین حد خود به ثبت برساند و این قیمت را به سرعت به سطوح بالاتر مانند 5000 دلار سوق دهد. تا آن زمان، ممکن است بین حمایت و مقاومت کلیدی باقی بماند. با این حال، شکست دیگری از سوی گاوها در رسیدن به بالاترین حد تاریخ، خرس‌ها را جسور می‌کند و ممکن است منجر به طرد شدید دیگری شبیه به 27 اکتبر شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا