اخبار رمز ارز

تتر بیش از 1 میلیون دلار USDT متعلق به یک آدرس را مسدود می کند

بر اساس داده های زنجیره ای، ناشر استیبل کوین تتر هفته گذشته بیش از یک میلیون دلار USDT را مسدود کرد.

تتر در 30 دسامبر تابع “AddedBlacklist” را فراخوانی کرد تا این آدرس را در این تراکنش مسدود کند.

این آدرس اکنون نمی‌تواند وجوه مسدود شده را منتقل کند. همانطور که The Block قبلاً گزارش داده است، وقتی تتر یک آدرس را در لیست سیاه قرار می دهد، موجودی USDT آن را مسدود می کند.

مشخص نیست که این آدرس متعلق به چه کسی است، که بسیاری از توکن‌های دیگر که به خارج منتقل نشده است را در محدوده‌های پنج رقمی پایین نگه می‌دارد. سخنگوی تتر از به اشتراک گذاشتن جزئیات برای حفظ حریم خصوصی مالک خودداری کرد، اما گفت که تتر به طور منظم با تنظیم‌کننده‌ها و سازمان‌های مجری قانون در سراسر جهان، از جمله در مورد هر پرونده مرتبط با هک و کلاهبرداری، برای مسدود کردن آدرس‌ها کار می‌کند.

سخنگوی تتر گفت: “از طریق مسدود کردن آدرس‌ها، تتر توانسته است به بازیابی وجوهی که توسط هکرها به سرقت رفته یا به خطر افتاده است کمک کند.”

براساس داده‌های The Block، تتر در سال 2017 شروع به ممنوع کردن آدرس‌های بلاک چین کرد و تا به امروز بیش از 500 آدرس را در اتریوم مسدود کرده است.

تتر همچنین دارای یک مکانیسم “بازیابی” است، به این معنی که می تواند USDT را منجمد کند و در موارد خاص آنها را دوباره منتشر کند. به عنوان مثال، اگر کاربری USDT را به آدرس اشتباهی ارسال کند، می تواند با مسدود کردن USDT ارسال شده به آدرس اشتباه و صدور مجدد USDT جدید برای کاربر، به بازیابی آن کمک کند.

با این حال، در آخرین مورد لیست سیاه، وجوه در آدرس مسدود شده باقی می ماند. سخنگوی تتر گفت: چنین مواردی معمولاً به این معنی است که یک آدرس مسدود شده مورد مناقشه یا در حال بررسی توسط یک سازمان مجری قانون است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا