اخبار رمز ارز

سوزاندن بیش از 2 میلیارد دلار اتریوم توسط EIP-1559

در حال حاضر حدود 2 میلیارد دلار اتریوم(603،452 اتر) توسط شبکه اتریوم سوزانده شده است و باعث شعله ور شدن آتش این ارز رمزنگاری شده و رسیدن به بالاترین حد خود در تاریخ شده است.

اتریوم بعد از معرفی EIP-1559 در 5 آگوست ، شروع به سوزاندن اتریوم کرد. این مکانیزم روزانه 30 میلیون دلار اتر را با ارسال آن به آدرس منقرض از گردش خارج می کند . این روش جایگزین روش قبلی پرداخت اتریوم به ماینرها جهت اعتبار تراکنش ها شده است.

EIP-1559 برای تسریع درورژن اتریوم 2 که  طولانی مدت در انتظارش بودند، طراحی شد.این به روزسانی معاملات اتریوم را با اثبات سهام ، یک الگوریتم کاربردی که جایگزین مکانیسم محاسباتی سنگین اثبات کار می شود ، تأیید می کند.

در حالی که انتظار می رود اتریوم تا اوایل سال 2022 با بلاک چین اثبات سهام اتریوم 2 ادغام شود ، چند سال طول می کشد تا اتریوم 2 همان قابلیت قرارداد هوشمند مشابه اتریوم امروز را داشته باشد.

یکی از تصورات غلط رایج در مورد EIP-1559 این بود که هزینه های کارمزد گس را کاهش می دهد-به عنوان مثال هنوز هم 38.69 دلار هزینه سوآپ یک توکن در Uniswap و چند صد دلار ضرب یک NFT هزینه دارد. در عوض ، EIP-1559 طوری طراحی شده است که هزینه های تراکنش اتریوم را قابل پیش بینی تر کند. ماینر های اثبات کار از EIP-1559 ناراضی بودند زیرا آنها هزینه زیادی جهت کارت های گرافیکی برای استخراج اتریوم پرداخت کرده بودند.

با کاهش عرضه اتریوم ، EIP-1559 به افزایش قیمت اتریوم کمک کرده است. این هفته این سکه به 4،366 دلار رسید که بالاترین رکورد تاریخ است. اما صعود اتریوم به بالاترین سطح از طریق ETF جدید معاملات آتی بیت کوین بود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هفته گذشته ناگهان آن را تأیید کرد. چه کسی می توانست چنین چیزی را پیش بینی کند؟

همچنین بخوانید:   ارتقای اتریوم Dencun باعث ایجاد نظرات متفاوتی از مدیران ارزهای دیجیتال شده است

 

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا