اخبار رمز ارز

بیت کوین رشد 6 درصدی را ثبت کرد و در بیش از 66000 دلار معامله شد

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، محدوده قیمت را شکست و دوباره در بالای 65000 دلار تثبیت می شود. اکنون در آستانه عبور از بالاترین قیمت خود یعنی 66000 دلار است. نمودار قیمت صعودی است و سود خرید ها افزایش می یابد.

همه دنبال کنندگان بیت کوین به شدت برای کسب سود بیشتر حریص هستند. بسیاری از کارشناسان رمزارز قبلاً پیشنهاد کرده اند که در پایان سال جاری از 70000 دلار عبور خواهد کرد. آیا از رکورد خود عبور خواهد کرد؟ بیایید به تحلیل قیمت بیت کوین بپردازیم.

در زمان نوشتن این پست، خط میانگین متحرک، MACD و RSI، همه اندیکاتورها، سیگنال های صعودی را نشان می دهند.RSI حدود 71 است که نشان دهنده ادامه روند صعودی است.

MACD از 24 آگوست صعودی بوده است و فاصله زیادی بین خطوط آبی و قرمز وجود دارد، بنابراین الان زمان بازگشت نزولی نیست.

چند کندل آخر در نیمه بالایی Bollinger Band  قرار دارند که نشان دهنده علامت صعودی است. علاوه بر این، Ichimoku Cloud  نیز سبز است. در واقع، زمان خوبی برای سرمایه گذاری در بزرگترین ارز دیجیتال جهان است. شما می توانید برای بلند مدت سرمایه گذاری کنید. بیت کوین بسیار قابل اعتماد است و بیش از 80 درصد از کل بازار کریپتو را در اختیار دارد.

همه 10 ارز دیجیتال برتر صعودی هستند. نه تنها بیت کوین، بلکه اتریوم نیز یک صعود بزرگ را شروع کرد و از بالاترین رکورد قبلی خود عبور کرد. در زمان نگارش این متن، اتر از مرز 4700 دلار عبور کرده و به سمت 5000 دلار پیش می رود و شکستن آن برای خریداران بسیار سخت خواهد بود.

بر اساس نمودار قیمت اخیر، اتریوم بسیار صعودی است. چند کندل استیک سبز آخر بسیار بالاتر از میانگین متحرک هستند و در نیمه بالایی Bollinger Band  قرار دارند. علاوه بر این، MACD نیز علامت صعودی را نشان می دهد. در واقع، اگر روند اخیر خود را ادامه دهد، مطمئناً خیلی زود به 5000 دلار خواهد رسید. با این حال، آیا زمان مناسبی برای خرید است؟

لطفاً به یاد داشته باشید که همه بازارها در منطقه پرخطر هستند. ممکن است خیلی زود روند نزولی داشته باشد زیرا ارزهای رمزنگاری شده هیچ پیشینه اساسی ندارند، بنابراین فقط باید با پولی معامله کنید که می توانید از دست بدهید. این بازار بسیار پر نوسان است. اگر در این زمان وارد این بازار می شوید، لطفاً این موضوع را به خاطر بسپارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا