اخبار رمز ارز

بیت کوین در نبرد برای کسب حمایت 6 درصد سقوط کرد

 با اصلاح قیمت و سرد شدن بازار ، بیت کوین (BTC) درروز پنجشنبه به زیر 63000 دلار کاهش یافت.

بیت کوین به دنبالی حمایتی برای تثبیت پیک قیمت

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView D نشان می دهند معاملات جفت ارز BTC/USD از بالاترین سطح خود از 67،000 دلار کاهش یافته  و به پایین ترین قیمت 62،860 دلار در Bitstamp رسیدند.

کاهش 6 درصدی از اوج خود برای معامله گران باتجربه چندان تعجب آور نبود ، با این وجود  بیت کوین تا کنون نتوانسته در سطح بالاترین قیمت قبلی خود یعنی 64،900 دلار ، پشتیبانی محکمی ایجاد کند.

معامله گر محبوب Rekt Capital در آخرین به روز رسانی خود نوشت: “بیت کوین هنوز در حال تلاش و آزمایش مجدد است” ، و پیشنهاد می کند که بالاترین سطح هنوز هم می تواند برای حمایت ادامه یابد.

دیگران از این فرصت استفاده کردند تا از خلق و خوی آشفته در رسانه های اجتماعی ، جایی که کاربران مختلف با مشاهده اصلاحات ، سرد شده بودند ، لذت ببرند.

توییت اکانت  NebraskanGooner نوشته است : “.این فقط یک شوخی است.اکثر شما با 5 درصد کاهش به هر حال نقد می کنید بنابراین برایتان مهم نیست که پس از آن چه اتفاقی می افتد.”

بازگشت به نزدیک به 60،000 دلار ، همزمان باعث از بین رفتن خوش بینی بیش از حد در بازارهای مشتقات شد.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، نرخ های سرمایه گذاری یک شبه افزایش یافته بود ، اما بعد به آرامی به سطح پایدارتر بازگشت..

نمودارها با شاخص ترس و طمع این ارز در 84/100 نشان می دهند که نشانه احساس ” طمع شدید” غالب در بین شرکت کنندگان است. این شاخص در سناریوهای برتر تاریخی 95/100 یا بالاتر است.

آلت کوین ها با اتریوم تثبیت می شوند و سولانا پیشرو است

در روز جهش قیمتی بیت کوین ، سایر آلت کوین ها روند های متفاوتی را به نمایش گذاشتند اما روند غالب آنها صعودی بود.

پس از شکست وسیع در برابر بیت کوین  اتریوم هنوز بالای 4000 دلار بود  و سولانا (SOL) به 12 درصد سود روزانه رسید.

تنها در بایننس کوین (BNB) شاهد حرکت نزولی قابل توجهی بودیم و طی 24 ساعت گذشته 4 درصد کاهش یافت.

تحلیلگر مشهور TechDev در مورد وضعیت آلتکوین ها در روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: “کل بازار آلت کوین نزدیک به بالاترین سطح خود در ماه سپتامبر است. کاری که در سال 2017 کردید را تا اواسط نوامبر انجام ندادید.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا