اخبار رمز ارز

بیت کوین بالای 56500 دلار تثبیت می شود

بیت کوین  با یک سوگیری صعودی در میان کاهش نوسانات قیمت، بالای 56000 دلار معامله می شود، زیرا فعالان بازار منتظر هستند تا مسیری را که  این کریپتو بزرگ پیش از پایان سال در پیش خواهد گرفت را، ببینند. اگر قیمت بیت کوین افزایش یابد، احتمالاً تئوری رالی بابانوئل را تأیید می کند که برخی از تحلیلگران معتقدند بیت کوین را قبل از پایان سال به رکوردهای جدیدی می رساند. با این حال، اگر بیت کوین به اصلاحات اخیر ادامه دهد، ممکن است با ورود به سال جدید به سطوح پایین تری سقوط کند.

BTC/USD از زمانی که در 28 نوامبر به بالای میانگین متحرک ساده (SMA) 50 دوره ای صعود کرد، همانطور که در نمودار چهار ساعته مشاهده می شود، یک فعالیت قیمت جانبی نشان داده است. از آن زمان، بیت کوین به جز چند دفعه ، با موفقیت بالای 50 SMA بسته شده است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین با یک سوگیری صعودی در میان کاهش نوسانات قیمت که نشان دهنده ادغام بازار است، با 56914 دلار معامله می شود. این امر با حرکت جانبی قیمت، صاف شدن میانگین های متحرک و فشرده شدن باندهای بولینگر (BB) برجسته می شود. توجه داشته باشید که هرچه باندهای بولینگر بیشتر به سمت یکدیگر حرکت کنند، نوسان قیمت بیشتر کاهش می‌یابد و ممکن است قیمت بیت‌کوین در هر دو جهت شکسته شود.

موقعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) در 50.26 و موقعیت مکدی (MACD) در خط صفر، یکپارچگی بیت کوین را تأیید می کند.

اگر بیت کوین بر مقاومت فوری 57300 دلاری 100 SMA غلبه کند، شکست صعودی تایید خواهد شد. اگر این اتفاق بیافتد، قیمت ارز دیجیتال پیشگام افزایش می‌یابد تا مقاومت 57975 دلاری را نشان دهد و پس از آن حرکت به سمت سطح مهم 60000 دلار حرکت منطقی بعدی خواهد بود.

با این حال، اگر بیت کوین حمایت 56504 دلاری را که توسط SMA 50 پذیرفته شده است از دست بدهد و به سمت کف حمایتی 56292 دلاری سقوط کند، به نفع خرس ها خواهد بود. افت بیشتر به زیر این نقطه باعث ایجاد سفارش‌های فروش انبوه می‌شود که احتمالاً بیت کوین را به پایین‌ترین سطح روزانه در 28 نوامبر در 53292 دلار می‌برد.

در حال حاضر، سرمایه‌گذاران باید صبور باشند، تا مسیری را که بیت کوین در پیش خواهد گرفت را ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا