اخبار رمز ارز

بهبود هشت درصدی بیت کوین و اتریوم

بیت کوین و اتریوم پس از سقوط به پایین ترین قیمت خود در هفته گذشته ،دیشب شروع به بهبودی کردند. دو ارز دیجیتال بزرگ جهان هر دو حدود 8 درصد رشد داشته اند.

بیت کوین در حال حاضر در حدود 36400 دلار معامله می شود که حدود 8 درصد بیشتر از مقدارش در همین زمان در روز گذشته بود، اما نسبت به سه شنبه هفته گذشته که در حدود 42000 دلار معامله می شد، 10 درصد کاهش داشته است.

ارزش اتریوم در زمان نگارش این مقاله حدود 2400 دلار است که حدود 9 درصد بیشتر از دیروز می باشد، اما نسبت به هفته گذشته که قیمت آن در 3200 دلار معامله می شد، 22 درصد کاهش داشته است.

به طور کلی، بازار جهانی کریپتو در حال بهبودی است. ارزش بازار در حال حاضر حدود 1.65 تریلیون دلار است که 7.6 درصد نسبت به دیروز افزایش یافته است.

آلت کوین ها پیشرو هستند

بیت کوین و اتریوم بیشترین رشد را در بین پانزده ارز دیجیتال برتر نداشتند. پولکادات یک شبه 12 درصد و Avalanche 15 درصد در 24 ساعت گذشته رشد کرد.

امروز ارزهای دیجیتال متاورس و لایه 1 عملکرد خوبی دارند. Cosmos و Fantom با افزایش یک شبه به میزان به ترتیب 15% و 19% پیشتاز این موضوع بودند.

بخشی از این هیجان می تواند به این واقعیت مربوط شود که شرکت سرمایه گذاری کریپتوی Grayscale در حال بررسی 25 ارز دیجیتال جدید از جمله لایه 1 و توکن های متاورس است.

اعلان‌های قبلی Grayscale معمولاً در مورد راه‌اندازی تراست‌های Grayscale جدید برای ارزهای دیجیتال اعلام‌شده بود، شبیه به Grayscale Bitcoin Trust که بسیار موفق بود.

همچنین بخوانید:   مدیر عامل شرکت Marathon Digital پیش بینی کرد که بیت کوین پس از نصف شدن 43 هزار دلار شکست می خورد

بازار در این هفته شاهد فروش گسترده سهام‌های فناوری بوده است و قیمت بسیاری از شرکت‌های بزرگ به شدت کاهش یافته است. این به نوبه خود ممکن است به سقوط اخیر بازار کریپتو کمک کرده باشد.

احتمال افزایش تورم وجود دارد و انتظار می رود به زودی نرخ بهره در آمریکا افزایش یابد. فدرال رزرو آمریکا پس از نشست دو روزه خود که از امروز آغاز می شود، برنامه اقتصادی را ترسیم خواهد کرد.

 

برای خواندن خبر به زبان اصلی اینجاکلیک نمایید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا