اخبار رمز ارز

برترین در هفته: پروتکل NEAR

NEAR در26 اکتبر، به بالاترین سطح 13.22 دلار رسید، و سپس کاهش یافت. پایین ترین قیمت 6.20 دلار در 4 دسامبر به ثبت رسید. اما قیمت NEAR بازگشت. جهش در منطقه 7.30 دلاری، این سطح را به عنوان سطح حمایت تایید کرد. از مارس تا می، این منطقه بیشترین مقاومت را داشت. پس از آن، در 8 سپتامبر، این توکن به بالاترین قیمت تاریخ خود رسید.

NEAR قبل از اینکه دوباره این سطح را به دست آورد و صعود کند، دو بار به زیر این ناحیه رفته است. داده های شاخص تکنیکال نیز روند افزایشی را تایید می کند. میانگین متحرک کوتاه مدت و بلند مدت (MA) با هم ترکیب می شوند تا MACD را تشکیل دهند. MA کوتاه مدت سریعتر از MA بلند مدت حرکت می کند. اغلب تمایلات صعودی عامل این قضیه می یاشد.

حرکت صعودی

RSI، یک شاخص حرکت، از 50 فراتر رفته است. این شاخص یک روند صعودی است. بنابراین، بازه زمانی روزانه حاکی از یک روند مثبت برای NEAR است. به نظر می رسد NEAR در یک کانال موازی صعودی در نمودار روزانه معامله می کند.

افت 4 دسامبر به سادگی یک انحراف بود زیرا خط پشتیبانی کانال به سرعت بازیابی شد. NEAR باید دوباره این سطح  را لمس کند و آن را به عنوان پشتیبانی تأیید کند تا این اتفاق واقعی باشد. طبق نمودار ، اگر بتواند سطح 10 دلار را دوباره به دست آورد، ممکن است به رشد خود ادامه دهد.

برای ادامه حرکت رو به بالا، توکن باید بین 8.35 دلار و 9 دلار پشتیبانی پیدا کند، که سطح پشتیبانی 0.5-0.618 فیب اصلاحی است و پایین ترین سطح را ایجاد می کند. به نظر می رسد NEAR موج دو از یک موج صعودی پنج موجی را تکمیل کرده است و داخل کانال موازی در حال افزایش محصور شده بود.

طبق CoinMarketCap، قیمت پروتکل NEAR امروز 9.51 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 390،832,960 دلار است. پروتکل NEAR در یک هفته گذشته بیش از 20 درصد رشد داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا